Logo

صفحه اصلي > شهری > بیش از یکصد خوراک رسانه ای و تبلیغاتی در کمپین عاشورایی کرج طراحی شد

بیش از یکصد خوراک رسانه ای و تبلیغاتی در کمپین عاشورایی کرج طراحی شد


10 آبان 1393. نويسنده: monshi
بیش از یکصد خوراک رسانه ای و تبلیغاتی در کمپین عاشورایی کرج طراحی شد


معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری کرج، از اجرای تبلیغات محیطی محرم به صورت کمپین در این کلانشهر خبر داد و با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار در کشور اجرایی شده است، افزود: بیش از 100 طرح مختلف متناسب با رسانه های گوناگون در این کمپین تولید شده است.
حامد احسانی نژاد اظهار داشت: این کمپین توسط شهرداری، شورای اسلامی و سازمان زیباسازی شهرداری کرج برگزار شده است. این مسئول با اشاره به اینکه یک تیم 20 نفره متشکل از کارشناسان عرصه های تبلیغات، رسانه، گرافیک، تصویرسازی، رادیو و دیگر رشته های مرتبط، اعضای کارگروه محرمی را تشکیل می دهند، بیان داشت: این کمپین بر مبنای یک استراتژی دقیق و سنجیده آغاز سپس برای آن پرونده خلاقیت تشکیل شده است. وی جمله "ما در ادامه مسیری هستیم که ابعادش از تاریخ فراتر است" را بیانگر رویکرد کلی کمپین ذکر و عنوان کرد: بر همین مبنا دو مفهوم کلی در طراحی های کمپین مورد توجه قرار گرفته است که فرا تاریخی بود. ابعاد حماسه عاشورا و تاکید بر عاشورایی بودن عملکرد شهروند معاصر در لحظه ها و صحنه ها از این مفاهیم است. معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری کرج، در زمینه خصوصیات کمپین اظهار داشت: پس از مرحله خلاقیت برای رسانه های مختلف، موارد تبلیغاتی گوناگونی طراحی و ساخته شده است. احسانی نژاد تنوع طرح کمپین عاشورایی کرج را در سطح کشور بی سابقه و بی نظیر دانست و گفت: بیش از 100 طرح مختلف، متناسب با رسانه های گوناگون برای این کمپین طراحی شده است. این مسئول با بیان اینکه پویش عاشورایی شهر کرج بزرگترین کمپین محرم را از نظر گستردگی و تنوع رسانه در سطح کشور تشکیل داده است، افزود: از نظر حجم و تنوع رسانه می توان این کمپین را یکی از بزرگترین کمپین های تبلیغاتی تشکیل شده در سطح کشور دانست، چرا که تقریبا در تمامی رسانه های موجود در شهر منعکس شده است. وی با اشاره به اینکه بیلبوردها، پل های عابر پیاده، بنر ها، لمپست بنر ها، ایستگاه های اتوبوس، بدنه اتوبوس ها و حتی بدنه ماشین های شخصی از رسانه های مورد استفاده در این کمپین بوده اند، اظهار داشت: علاوه بر این تبلیغات در ۱۵ نقطه مهم از شهر از رسانه های ایجادی توسط خود سازمان زیباسازی برای نمایش موارد تبلیغاتی این کمپین استفاده شده است. معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری کرج، اضافه کرد: همچنین ۲ بیلبورد خاص نیز برای این کمپین طراحی و اجرا شده است که در این بیلبوردها شعار "صدای تو پژواک می شود " ، فراتر بودن ابعاد حماسه عاشورا از بعد زمان و مکان را تداعی می کند. احسانی نژاد با بیان اینکه شعار فوق خارج از قاب بیلبورد کار شده است، گفت: این بیلبورد به زیبایی بیانگر این نکته است که صدای یاری طلبی امام حسین (ع) هنوز در فضای زندگی امروزی ما طنین انداز است. این مسئول اضافه کرد: بی شک برگزاری کمپینی با این حجم و گستردگی در زمانی کوتاه خالی از اشکال نبوده و نیست، و برگزار کنندگان این کمپین ضمن پوزش از شهروندان به دلیل هرگونه کاستی احتمالی، گوشه های ارزشمند این حرکت را به منش جاودانه ی عاشوراییان تقدیم می کنند.

بازگشت