صفحه اصلي > شهری > 60 درصد هزینه های پنهان در سازمان ها مرتبط با موضوع ارتباطات است
60 درصد هزینه های پنهان در سازمان ها مرتبط با موضوع ارتباطات است28 آبان 1393. نويسنده: monshi |
سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج گفت: 60 درصد هزینه های پنهان در هر سازمان به موضوع ارتباطات اختصاص دارد و برخلاف تصور برخی مسئولان که صرف اعتبار در روابط عمومی را هزینه تلقی می کنند، این هزینه ها نوعی سرمایه گذاری در.. افکار شهروندان به عنوان سرمایه های اجتماعی است که بازخورد آن در درازمدت به چشم خواهد آمد. احمد خیری در چهارمین نشست هم اندیشی روابط عمومی های شهرداری این کلانشهر، آشفتگی های موجود در حوزه اطلاع رسانی شهرداری را غیرقابل توجیه ارزیابی و یکپارچه سازی فضای اطلاع رسانی در این مجموعه را به عنوان یکی از اولویت های اصلی روابط عمومی مرکز ذکر کرد. وی در جمع مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمان های زیرمجموعه شهرداری کرج این نکته را مطرح و تاکید کرد: هم اکنون اطلاعات هر سازمان و منطقه به صورت پراکنده و آشفته از طریق کانال های مختلف ارائه می شود که ضروری است همه این اطلاعات در یک سیستم ساماندهی شده و به روز باشند. خیری با بیان اینکه یکپارچگی پایگاه های اطلاع رسانی مناطق و سازمان ها در اولویت کاری این مجموعه قرار دارد، اذعان داشت: هم اکنون بخشی از عملکرد شهرداری از طریق پایگاه خبری مدیریت شهری به عنوان رسانه ای شفاف و به روز به شهروندان ارائه می شود که به تازگی روزنامه الکترونیکی نیز به این درگاه های اطلاع رسانی در مجموعه شهرداری کرج اضافه شده و بازتاب های مثبتی را هم به همراه داشته است. وی، شکل گیری رادیو اینترنتی را از قابلیتهای آتی روابط عمومی شهرداری کرج عنوان کرد که مقدمات آن در حال انجام است و به زودی راه اندازی خواهد شد. این مسئول، چابکی سیستم روابط عمومی و اطلاع رسانی را به عنوان یکی از محورهای اصلی روابط عمومی برشمرد و ادامه داد: ارائه اخبار و اطلاعات به روز، شفافیت در اطلاع رسانی و جهت دهی صحیح به افکار عمومی از رویکردهای اساسی روابط عمومی های مطرح جهان به شمار آمده و اتخاذ این رویکرد موجب شکل گیری تلقی مثبت در اذهان مردم نسبت به عملکرد یک دستگاه خواهد بود. به گفته سرپرست روابط عمومی شهرداری کرج، برپایی نشست های هم اندیشی روابط عمومی های شهرداری با هدف توسعه فضای اطلاع رسانی و ایجاد وحدت نظر و رویه در این سیستم انجام می شود و کوشیده شده است در قالب این نشست ها، علاوه بر یادآوری نکات محوری و حساسیت های حوزه اطلاع رسانی، به روزترین اطلاعات و مباحث مرتبط با روابط عمومی با دعوت از صاحب نظران و سخنرانان برجسته ارائه شود. بازگشت |