صفحه اصلي > شهری > رمز موفقیت مدیران در مردمی بودن است
رمز موفقیت مدیران در مردمی بودن است25 مهر 1391. نويسنده: monshi |
سپیدار آنلاین: در این ديدار حجتالاسلام محمدحسين روحي يزدي اظهار داشت: با توجه به مأموريت هاي گسترده شهرداري به خصوص خدمت رساني ، اين سازمان تاكنون توانسته اقدامات مطلوبي را در حوزه خدمات رسانی در كلانشهر كرج انجام دهد. وي میزان رضایت شهروندان منطقه 5 از عملکرد شهرداری این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با حضور علیرضا رحیمی مدیر جدید این منطقه اقدامات گسترده عمرانی و فعالیت های چشمگیر و صادقانه مجموعه پرسنل شهرداری منطقه 5 شتاب مضاعفی به آبادانی منطقه داده است. وی افزود: رمز موفقیت مسئولان درکنار مردم و برای مردم بودن است که اگر این خصیصه در هر مدیری وجود داشته باشد قطعا موفق خواهد بود و شهردار این منطقه نیز با داشتن این ویژگی ، شاخص مدیری تلاشگر و مردمی است که تلاش های وی و همکارانش زمینه کاهش معضلات منطقه را فراهم خواهدکرد. حجتالاسلام روحی یزدی بر تسریع در انجام امور اداری و خدماتی و همچنین توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: علی رغم اینکه امکانات و اعتبارات برای حل مشکلات کافی نیست اما باید از تمام پتانسیل ها و ظرفیت ها برای توسعه شهر و تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان استفاده کرد. این مسئول ارتقاء سطح خدمات رسانی و برنامه ریزی برای ابعاد مختلف زندگی شهروندان را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با ایجاد بستری مناسب و مشارکت بخش خصوصی و اهتمام مجموعه شهرداری و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها، شاهد رفع محرومیت و تغیر در چهره منطقه در آینده نزدیک باشیم. بازگشت |