Logo

صفحه اصلي > شهری > پاسخگویی سریع به مشكلات شهروندان زیر ذره بین مدیرعامل

پاسخگویی سریع به مشكلات شهروندان زیر ذره بین مدیرعامل


21 دی 1393. نويسنده: monshi
پاسخگویی سریع به مشكلات شهروندان زیر ذره بین مدیرعامل


مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج به مدیران و مسئولان زیرمجموعه خود تاکید کرد که به مشکلات شهروندان دقیق و سریع پاسخ بدهند چون تمامی موارد در حوزه پاسخگویی مطلوب به شهروندان زیرذره بین مدیریت است.
عباس زارع در جلسه شورای اداری در جمع مدیران این سازمان اظهار داشت: هم اکنون شهروندان از طریق پلهای ارتباطی در روابط عمومی و بازرسی سازمان، مراتب انتقاد، شکایت و پیشنهاد خود را اعلام می کنند که پس از تکمیل فرم مربوطه، مشکلات به واحد مورد نظر ارجاع داده می شود. وی افزود: در این زمینه به تمامی مسئولان و مدیران چه در ساختمان مرکزی سازمان و چه در واحد فضای سبز مناطق 12 گانه شهرداری کرج ابلاغ می شود که در اسرع وقت و سریع ترین زمان ممکن به مشکلات شهروندان رسیدگی و جواب را اعلام کنند تا شهروند در جریان مراحل انجام کار قرار گیرد. این مسئول عنوان کرد: به طور قطع کوچکترین تخطی در رسیدگی به مشکلات شهروندان در حوزه فضای سبز، مشمول برخورد قاطع و توبیخ است که این مهم باید مورد توجه تمامی مدیران و مسئولان قرار گیرد. زارع بر جلوگیری از بروز هرگونه بین نظمی و هرج و مرج در سازمان تاکید کرد و گفت: هم اکنون روند نسبتا مطلوبی در سازمان حاکم است که با تدبیر مسئولان باید این روند در آینده نیز استمرار داشته باشد. در ادامه این جلسه علی ثابتی معاون اداری مالی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج نکاتی را پیرامون مباحث نظم اداری، صورت جلسه ها، نامه های اداری و ... مطرح کرد. لازم به ذکر است که روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با دارا بودن سامانه پیامک 10001147 و شماره مستقیم 32541100 و بخش "ارتباط با مدیرعامل" پورتال آماده دریافت هرگونه شکایت، انتقاد و پیسنهادات شهروندان است.

بازگشت