Logo

صفحه اصلي > شهری > تبلیغ اهداف نظام جزو دغدغه های جدی روابط عمومی های مدیریت شهری است

تبلیغ اهداف نظام جزو دغدغه های جدی روابط عمومی های مدیریت شهری است


30 دی 1393. نويسنده: monshi
تبلیغ اهداف نظام جزو دغدغه های جدی روابط عمومی های مدیریت شهری است


سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج مهمترین ماموریت بسیج و سپاه را موضوع ارتباط گیری با اقشار مختلف مردم در راستای تبیین و تعمیق اهداف نظام اسلامی عنوان کرد که با عملکرد روابط عمومی در یک راستا قرار دارد.
احمد خیری این مطلب را در دیدار اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های مدیریت شهری کرج با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) طرح کرد و به ارائه گزارشی مختصر از عملکرد روابط عمومی شهرداری کرج پرداخت. وی رویکرد جدید این بخش را مبتنی بر محوریت مدیریت دانش و ارزش بیان کرد و افزود: تغییر ساختار از شیوه سنتی به دانشی روندی زمان بر و در عین حال بسیار سازنده و مفید است که لازمه این امر با توجه به تغییر شیوه های مدیریت در جهان ضروری بوده و نگاه تخصصی به حوزه فعالیت امروزه یک امر اجتناب ناپذیر است. این مسئول گردآوری دقیق آمار و اطلاعات مرتبط با حوزه تحت مدیریت از جمله منابع، نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و انواع تخصص ها را از اقداماتی دانست که در روابط عمومی شهرداری کرج احصاء شده و آن را بستری دانست که از طریق آن امکان اجرای طرح ها و برنامه های موثر و هدفمند با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت. خیری به برپایی جلسات هم اندیشی در این مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: همچنین آموزش به عنوان یک رکن اساسی در این دستگاه مد نظر قرار گرفته است و کوشیده ایم با وارد کردن روابط عمومی شهرداری های دیگر شهرهای استان به مشارکت و هم اندیشی، روند انتقال تجربه و دانش را با سهولت بیشتری در منطقه صورت دهیم. سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج، با بیان اینکه شهرداری کرج تنها مرکزی است که از میان تمام شهرهای کشور موفق به انتشار بیش از 80 روزنامه الکترونیکی شده است، خاطرنشان کرد: همچنین کوشیده شده است با تهیه بانک جامعی از رسانه های شهر به ساماندهی فضای آشفته رسانه در حوزه مدیریت شهری بپردازیم. این مسئول در پایان عرصه اطلاع رسانی در حوزه مدیریت شهری کرج، همچنین از رویکردهای روابط عمومی شهرداری کرج را جلوگیری از موازی کاری دستگاه های مرتبط در امر تبلیغات و اطلاع رسانی بیان کرد و افزود: در این خصوص سازمان ها و بخش های مرتبط همچون زیباسازی و فرهنگی با یکدیگر مرتبط و هماهنگ شده اند که رویکرد جاری در این تعاملات، افزایش مسئولیت پذیری متولیان، نسبت به مفاهیم، تصاویر و تبلیغات اکران شده در سطح شهر است.
بازگشت