صفحه اصلي > شهری > سرمایه های اجتماعی مهمترین دارایی مدیریت شهری محسوب می شوند
سرمایه های اجتماعی مهمترین دارایی مدیریت شهری محسوب می شوند29 بهمن 1393. نويسنده: monshi |
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد در بیست و دومین نشست کمیته روابط عمومی و ارتباطات شهرداری کلانشهرهای کشور سرمایه اجتماعی را مهمترین سرمایه یک شهر عنوان کرد. مهدی رضوی کیا با بیان این مطلب اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش ویژه ای در تقویت سرمایه اجتماعی شهرها دارند و تقویت این حوزه جهت تحقق اهداف در شهرها و کلانشهرها ضروری است. وی افزود: امروزه در تمام نقاط دنیا سرمایه اجتماعی پشتوانه مدیریت اجتماعی محسوب می شود و کلید واژه مشارکت در همه جا راه گشای مسائل و برون رفت از مشکلات در شهرها است. مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد همفکری و تبادل افکار در را در نشست کلانشهرها مهم ارزیابی کرد و گفت: تبادل افکار در مسائل مختلف مدیریت شهری و شهروندان موجب ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها و برقراری ارتباط پایداری بین مردم و شهرداری ها خواهد شد. وی تصریح داشت: برای عبور از چالش های پیش روی شهرداریها، قانونمند کردن مسئولیت ها و حرکت به سمت حرفه ای بودن در حوزه روابط عمومی ها از مباحث مهم این حوزه می باشد. رضوی کیا گفت: در تجزیه و تحلیل تخصصی از روابط عمومی می توان گفت برای حیات فعال و پویا، این ساختار باید قائل به مدیریت تخصصی، دانشی و ارزشی با عملکرد آگاهانه بود. مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد خاطرنشان ساخت: هدف اصلی روابط عمومی و بین الملل در مجموعه شهرداری باید انجام مجموعه ای از اقدامات و تلاش های آگاهانه، سنجیده و برنامه ریزی شده به منظور جلب مشارکت عمومی و کسب تفاهم متقابل بین شهرداری و گروه های مورد ارتباط آن باشد. بازگشت |