صفحه اصلي > شهری > آموزش آداب تشریفات به نیروهای خدماتی تکریم ارباب رجوع را به همراه دارد
آموزش آداب تشریفات به نیروهای خدماتی تکریم ارباب رجوع را به همراه دارد4 اسفند 1393. نويسنده: monshi |
مدیر اداره تدارکات و پشتیبانی شهرداری کرج اظهار داشت: آموزش آداب و مبانی تشریفات اداری به نیروهای خدماتی تکریم هر چه بهتر ارباب رجوع را به همراه دارد که در این زمینه برگزاری کلاس های آموزشی در دستور کار قرار گرفته است. سعید زارع با بیان اینکه در عصر کنونی از تشریفات به عنوان هنر نهم یاد می شود و سازمانها با آموزش آخرین مبانی و کارکردهای تشریفات رسمی به پرسنل بویژه نیروهای خدماتی، به سمت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در حرکت هستند، بیان کرد: البته این تمام ماجرا نیست و باید در نظر داشته باشیم که رعایت آداب و اصول تشریفات موجب کاهش هزینه های جاری و جلوگیری از اسراف و هدررفت سرمایه های مادی و معنوی می شود و با کمترین هزینه، بهترین بهره وری ممکن را به ارمغان می آورد. وی که به تازگی مسئولیت حوزه مدیریت پشتیبانی را عهده دار شده، به دغدغه های شهردار کرج جهت توجه بیشتر به مبانی تشریفات در اداره جلسات و پذیرایی از مهمانان این نهاد خدمت رسان اشاره کرد و گفت: در گام نخست مطالعه تهدیدها و فرصت های پیش رو و احصاء نقاط ضعف و قوت با مشورت اساتید برجسته حوزه تشریفات انجام شد و در فاز بعد بنا داریم نتایج حاصل از جلسات کارشناسی و کلاس های آموزشی را به صورت عملی اجرا کنیم که در همین ارتباط انجام تغییراتی آغاز شده اما هنوز در ابتدای مسیر رسیدن به ایده آل ها قرار داریم. این مدیر در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری کارگاه آموزشی در سه سطح تئوری، عملی و کارگاهی ویژه نیروهای خدماتی و پرسنل مدیریت پشتیبانی با تدریس استاد بیدارمغز از اساتید برجسته و بین المللی مبانی تشریفات در محل سالن کنفرانس مجتمع رفاهی میلاد خبر داد و آن را اقدامی مناسب در راستای شناخت بیشتر نیروها از ضعف های موجود و تلاش برای جبران آنها دانست. زارع همچنین از تصمیم مدیریت پشتیبانی برای تداوم برگزاری کلاس های آموزشی با حضور اساتید برجسته حوزه تشریفات خبر داد و خاطر نشان کرد: هزینه کرد برای ارتقای سطح دانش و آگاهی پرسنل نوعی سرمایه گذاری برای ارتقای توان خدمت رسانی مدیریت شهری کرج محسوب می شود و باور داریم اداره جلسات و پذیرایی از مهمانان در این نهاد باید متناسب با شان بالای آن انجام شود که در این زمینه و با توجه به تاکید شهردار محترم، آمادگی لازم برای تغییر ساختارها و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز وجود دارد. وی در ادامه با تصریح بر اینکه پرسنل و نیروهای خدماتی حوزه مدیریت پشتیبانی ارایه خدمت به کلیه معاونت ها و ادارات ستادی شهرداری کرج را در دستور کار دارند و به نوعی نبض کار و تلاظدر ستاد مرکزی به شمار می روند، جلب رضایت همکاران و ارایه سرویس بهتر به آنها را از دیگر مزیت های بهبود روش های تشریفات برشمرد. مدیر اداره تدارکات و پشتیبانی شهرداری کرج در پایان از حمایت ها و همراهی صمیمانه شهردار محترم، قائم مقام وی و کلیه معاونت ها بویژه معاونت اداری و مالی که به نوعی مکمل فعالیت های حوزه پشتیبانی به شمار می رود، تقدیر و تشکر کرد و آن را موجب دلگرمی و تقویت انگیزه برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به شهر و شهروندان برشمرد. بازگشت |