Logo

صفحه اصلي > شهری > مدیران اداری و مالی نباید از تغییرات پیاپی قوانین عقب بمانند

مدیران اداری و مالی نباید از تغییرات پیاپی قوانین عقب بمانند


5 اسفند 1393. نويسنده: monshi
 مدیران اداری و مالی نباید از تغییرات پیاپی قوانین عقب بمانند


قائم مقام شهردار کرج خواستار توجه و اهمیت دوچندان مسئولان بخش اداری به وضعیت معیشتی کارمندان و پرسنل شد و اظهار داشت: تبعیض های موجود میان نیروها باید برچیده شود.
محمدرضا رضاپور در آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید امور اداری و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج که لحظاتی قبل در محل سالن جلسات شهدای این نهاد خدمت رسان و با حضور جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، با بیان این مطلب از خدمات امیر جوانمرد مدیر سابق تقدیر کرد و گفت: اقدامات وی همواره همسو با سیاست های کلان نظام اداری و مالی این مجموعه بوده و حضور جوانمرد در جایگاه مذکور موجب اطمینان خاطر و آرامش مجموعه معاونت اداری مالی بوده است. این مسئول با یادآوری اینکه جایگاه مدیریت اداری از اهمیت بسیاری در سیستم اداری برخوردار است، افزود: در ادارات سه بخش به صورت مستقیم با وضعیت معیشت کارکنان در ارتباط هستند که عملکرد آنان تاثیر جدی بر روند کار و عملکرد مجموعه دارد. این بخش ها شامل مدیریت در امور رفاهی، کارگزینی و اداری است که بخصوص در بخش اداری با توجه به تغییرات و مصوبات پیوسته در قوانین، به روز بودن و آگاهی داشتن به حقوق پرسنل بر اساس قوانین جاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وی، اضافه کرد: در غیر این صورت امکان تضییع حقوق نیروها بالا رفته و نارضایتی را افزایش خواهد داد. رضاپور با تاکید بر ضرورت رسیدگی به معیشت کارکنان، از اکبر زارع پیشه؛ مدیر جدید اداری شهرداری کرج خواست نسبت به تامین نیازهای نیروها با جدیت وارد عمل شود. معاون اداری مالی شهردار کرج تصریح کرد: در موضوع معیشت نیروها سخت گرفته نشود. وی این عدم سخت گیری را متفاوت با رعایت انضباط کاری و ضوابط اداری ارزیابی کرد و بیان داشت: اگرچه کارآمدی نیروها نباید نادیده گرفته شود اما در بحث درآمد پرسنلی، پرداخت ها باید متوازن، بدون تبعیض و با رعایت نظام هماهنگ پرداخت صورت گیرد. ائم مقام شهردار کرج در ادامه به معرفی اکبر زارع پیشه مسئول جدید مدیریت اداری پرداخت. وی با اشاره به سابقه این مسئول به عنوان مدیر تشکیلات و بهبود روش ها در معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری کرج، این دو جایگاه را نزدیک به هم ارزیابی کرد و اذعان داشت: مدیریت تشکیلات دارای ارتباط مستقیم با حوزه اداری است و از این حیث مسئول جدید واحد اداری قابلیت عملکرد در این بخش را دارا بوده و امیدواریم بتواند در مسیر صحیح و شایسته مدیر پیشین این مجموعه به حرکت خود ادامه دهد. رضاپور همچنین الله بخش دودانگه که به جای اکبر زارع پیشه در سمت مدیریت تشکیلات و بهبود روش ها در معاونت برنامه ریزی و توسعه خواهد نشست را معرفی و به سابقه خوب این مسئول در سمت های پیشین از جمله مدیریت عاملی برخی سازمان های شهرداری کرج در سال های گذشته اشاره کرد.
بازگشت