Logo

صفحه اصلي > شهری > تقویت اطلاع رسانی موجب اعتلای مشارکت مردم در زیباسازی شهری می شود

تقویت اطلاع رسانی موجب اعتلای مشارکت مردم در زیباسازی شهری می شود


10 اردیبهشت 1394. نويسنده: monshi
تقویت اطلاع رسانی موجب اعتلای مشارکت مردم در زیباسازی شهری می شود


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با تبریک ورود پایگاه خبری مدیریت شهری به 5 سالگی، تقویت اطلاع رسانی را موجب اعتلای مشارکت مردمی در زیباسازی شهری ارزیابی کرد.
الهام باقری زیباسازی شهر در جهت تلطیف روح و روان شهروندان را از مهمترین وظایف سازمان زیباسازی نام برد و با اشاره به قرار گرفتن در چهارمین سالگرد تاسیس «پایگاه خبری مدیریت شهری» گفت: با وجود این رسانه فعال، ارتباط مردم با حوزه های اجرایی در زیباسازی فعال تر شده است. این مسئول اضافه کرد: وظیفه رسانه در مدیریت شهری تغییرات مثبت در افکار عمومی در ابعاد مختلف و ترویج فرهنگ شهرنشینی است که این موضوع سبب به وجود آمدن شهری ایده آل می شود و در رسانه مدیریت شهری تحقق این وظایف به خوبی دیده می شود. وی در ادامه نیاز به شناخت و درک متقابل جهت سرعت بخشیدن به مقاصد و اهداف را یک اصل اساسی در سازمان ها ذکر و عنوان کرد: این درک متقابل به عنوان روابط عمومی یکی از مهم ترین عوامل موثر در عملکرد مطلوب هر سازمان به شمار می رود. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، ساخت المان ها، ایجاد نماهای مطلوب شهری، نورپردازی و... را از جمله عملکردهای این سازمان عنوان کرد و بیان داشت: اطلاع رسانی مطلوب موجب شده که شهروندان در حفظ و پویایی شهر خود کوشاتر از گذشته باشند.
بازگشت