صفحه اصلي > شهری > روابط عمومی ها از ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای در عصر ارتباطات هستند
روابط عمومی ها از ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای در عصر ارتباطات هستند27 اردیبهشت 1394. نويسنده: monshi |
عضو شورای اسلامی شهر کرج نقش روابط عمومی ها را به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای و علمی و الکترونیکی، از مشخصه های روابط عمومی در عصر ارتباطات دانست. میر ابراهیم صدیق ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها اظهار داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها و ادارات دوام شان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.این عضو شورا تاکید داشت: روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند. عضو پارلمان شهری کرج در ادامه پیگیری مطالبات و برقراری ارتباط نزدیک و موثر بین مدیران و افراد جامعه، انتشار اخبار و اطلاعات به روز شده درون سازمانی در سطح جامعه و انعکاس مطالبات برون سازمانی به مدیران ذیربط را از اهداف و وظایف بارز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانست. این عضو شورا با تاکید بر حضور یک روابط عمومی فعال، پویا و پیشرفته، در نهادها و سازمان ها در راستای رسیدن به اهداف آن سازمان تصریح داشت: با توجه به اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و سازمانها می باشند ضروری است حوزه روابط عمومی ها جهت تحقق اهداف سازمانی تقویت گردد. میر ابراهیم صدیق در پایان تاکید داشت: امروزه باید نگاه تشریفاتی و اجرایی را از روابط عمومی ها برداشت، چرا که امروز روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد. بازگشت |