Logo

صفحه اصلي > شهری > یکی از رتبه های برتر پاسخگویی در سامانه 137 را كسب كرد

یکی از رتبه های برتر پاسخگویی در سامانه 137 را كسب كرد


3 خرداد 1394. نويسنده: monshi
یکی از رتبه های برتر پاسخگویی در سامانه 137 را كسب كرد


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از کسب رتبه نخست پاسخگويي به سامانه 137 مدیریت شهری در حوزه های خدمات شهری، عمران و فضای سبز خبر داد.
مهدی فاطمی با اعلام این خبر عنوان کرد: گزارش کلی سامانه 137 شهرداری کرج حکایت از آن دارد که در سال 93 منطقه 11 این کلانشهر در حوزه های خدمات شهری، عمران و فضای سبز به لحاظ تسریع در پاسخگویی به همراه مناطق 1 و 7 حائز رتبه برتر شده است. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج اظهار داشت: بر اساس گزارشات تحلیلی این سامانه در سال 93 که نشان از عملکرد حوزه مذکور دارد، مجموع تماس های ثبتی در طول یک سال 33 هزار و 943 مورد بوده است که بیش از 61 درصد از کل تماس ها را شامل می شد. فاطمی گفت: بر این اساس بیش از 20 هزار مورد از این تماس ها با حوزه خدمات شهری در ارتباط بوده است و بخش هایی از تماس های شهروندی نیز به دیگر سازمان های شهرداری کرج اختصص داشت و بر این اساس تعداد 3438 تماس به فضای سبز و 7401 تماس به موضوع عمران مربوط می شد. به گفته این مسئول، با توجه به گزارش مسئول سامانه 137 شهرداری کرج؛ درصد تسریع در پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندی در قالب نموداری تهیه شده است که طبق آن مناطق 1، 7 و 11 شهرداری کرج بهترین رتبه پاسخگویی به مشکلات طرح شده توسط شهروندان را کسب کرده اند. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در پایان، کسب این عنوان برتری و رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری منطقه 11 را حاصل تلاش های شبانه روزی پرسنل در ارائه خدمات مطلوب در حوزه های خدمات شهری دانست و این خدمات را جمع آوری به موقع زباله ها، پاکسازی معابر و محله ها، کاشت نهال در معابر، استفاده از لچکی های رها شده در افزایش فضای سبز و ایجاد پارکهای محلی، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و... عنوان کرد.

بازگشت