Logo

صفحه اصلي > شهری > مشارکت افراد سازمان برای تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع ضروری است

مشارکت افراد سازمان برای تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع ضروری است


18 آبان 1391. نويسنده: monshi
 مشارکت افراد سازمان برای تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع ضروری است

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع در این منطقه خبر داد و مشارکت همه افراد سازمان را در تشکیل و اجرای این طرح ضروری دانست.
علیرضا رحیمی اظهار داشت: مشارکت همه افراد سازمان در اجرای موفق طرح تکریم ارباب رجوع همچنین رسیدن به اهداف سازمان، ضروری است. وی با مثبت ارزیابی کردن اجرای این طرح عنوان کرد: آمادگی و داشتن اطلاعات کافی تمامی کارکنان در خصوص پاسخگویی به مراجعین زمینه ساز اجرای اصولی طرح تکریم ارباب رجوع است. رحیمی افزود: طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت آنها یکى از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام ادارى کشور به تصویب شوراى عالى ادارى رسیده و در حال اجراست. این مسئول با اشاره به اجرای اقدامات انجام شده در منطقه 5 شهرداری کرج در خصوص افزایش رضایتمندی ارباب رجوع، عنوان کرد: از جمله این اقدامات پیش خوان راهنما و مشاوره ارباب رجوع، چاپ بروشورهای اطلاع رسانی و شفاف سازی قوانین، تلاش در جهت تسهیل دریافت پروانه، صندوق اخذ نظرات مراجعین و ارزیابی عملکرد مجموعه از طرف مراجعین صورت گرفته است. وی افزود: فردی که مسئولیتی به او پیشنهاد می‌شود باید قبل از پذیرش مسئولیت در ارتباط با شرح وظایف خود تحقیق و تفحص کند تا بتواند خدمات متناسب با پست خود را به مردم ارائه دهد. رحیمی تصریح کرد: مسئولان باید بدانند بخش اعظم کارشان در ارتباط بودن با مردم و برخورد منصفانه و در نهایت ادب با مردم است چرا که مردم از نحوه برخورد مسئولان در بسیاری از اوقات در مورد نحوه عملکرد و شخصیت او قضاوت می‌کنند. وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید مسئولیت پذیر باشند، ادامه داد: مسئولان در اداره‌ها باید به خواسته‌ها و نیازهای قانونی و غیرقانونی مردم پاسخی شایسته دهند و سعه‌صدر و متانت را سرلوحه خود قرار دهند. رحیمی اضافه کرد: اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم و برابری امکان بهره مندی و دسترسی تمام شهروندان از اطلاعات اداری ضمن اطلاع رسانی به موقع و مناسب، نظارت بر روند شفاف سازی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع از جمله این وظایف است. وی در پایان گفت: رسانه ها نیز می توانند هر از گاهی نهیبی به مسئولان در ارتباط با تکریم ارباب رجوع بزنند.



منبع: کامنا
بازگشت