صفحه اصلي > شهری > رویکرد احداث بازار روزها در کرج خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار است
رویکرد احداث بازار روزها در کرج خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار است5 اسفند 1394. نويسنده: monshi |
معاون اجرایی و بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج توجه ویژه این سازمان به مناطق محروم و توزیع عادلانه امکانات در تمام مناطق شهر کرج را از اولویت های این مجموعه عنوان کرد. حمید عبدالله پور با اشاره به اینکه در حال حاضر کرج 21 بازار روز فعال دارد، اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج در تلاش است، توازن در امر خدمت رسانی در تمام مناطق 12 گانه کرج ایجاد شود. این مسئول در ادامه به احداث بازارهای روز به عنوان یکی از خدمات این سازمان اشاره کرد و افزود: این بازارها به منظور تامین نیاز شهروندان در دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید صورت گرفته است. معاون اجرایی و بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج تسهیل در خرید مردم و ارتقاء کیفیت فعالیت های خدماتی را از اولویت های عملکردی سازمان دانست و گفت: بهره گیری از نظرات شهروندان در راستای بهبود کیفیت بازار روزها همواره مد نظر قرار گرفته است. عبدالله پور با اشاره به اینکه تنظیم ساعات کاری بازارها ،کنترل کیفی محصولات ،بازرسی های مستمر و دقیق و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات شهروندان در بهبود خدمات رسانی این سازمان تاثیرات فراوانی دارد، اظهار داشت: موارد ذکر شده از رسالت های اصلی سازمان به شمار می رود. این مسئول ایجاد درآمد بیشتر به منظور خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان را از دیگر سیاست های سازمان نام برد و افزود: ایجاد درآمد پایدار در زمینه بازاریابی را از فعالیت های موثر سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج است که با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و رکود اقتصادی جامعه، راهکار موثری برای بهبود شرایط اقتصادی سازمان به شمار می آید. وی در پایان سخنان خود از افزایش بازار روزهای تحت پوشش سازمان طی سال های آتی خبر داد و افزود: در آینده ای نه چندان دور شاهد توازن در تعداد بازار روزها در مناطق 12 گانه کرج خواهیم بود. بازگشت |