صفحه اصلي > شهری > کارگروه تحول اداری در مدیریت شهری کرج آغاز به کار کرد
کارگروه تحول اداری در مدیریت شهری کرج آغاز به کار کرد11 مهر 1396. نويسنده: monshi |
کارگروه تحول اداری یکی از چهار کارگروه مهم و استراتژیک در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج می باشد که با هدف ایجاد نظم و تحول در تکنولوژی و IT برای استفاده کلانِ مدیریت شهری تشکیل شده است. عباس زارع رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و عضو کارگروه تحول اداری، ایجاد انگیزه بین مدیران سطوح مختلف، آشنایی مدیران با ظرفیت های موجود و قوانین و برنامه های تحول اداری را از اهم برنامه های کارگروه ایجاد شده عنوان کرد. وی با تاکید بر استفاده از تکنولوژی های نوین در شهرداری عنوان کرد: بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و استراتژی های کارآمد نقش به سزایی در بهینه سازی بودجه های شهری دارد. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در شهرداری کرج دانشِ مدیریتی مغفول مانده است، ادامه داد: ضرورت دارد با برگزاری جلسات کارشناسی همچون تحول اداری، فرهنگِ دانش مدیریتی در شهرداری کرج جاری شود و از دستاوردهای تکنولوژی به نحوی که شایسته کلانشهر کرج است، استفاده شود.زارع خاطرنشان کرد: باید نگاه برون ساختی و سرمایه ای در شهرداری کرج داشته باشیم و با ادامه ی برگزاری کار گروه تحول اداری، مدیریت شهری را به سمت بهره برداری از اصول اساسی IT سوق داده و به نتیجه قابل قبولی دست یابیم. گفتنی است کارگروه تحول اداری به ریاست رحیم خستو و حضور چند تن از اعضای شورای شهر کرج و دیگر مسئولین برگزار شد. بازگشت |