Logo

صفحه اصلي > شهری > جلسه تعیین ساختار ستاد مدیریت بحران در شهرداری کرج تشکیل شد

جلسه تعیین ساختار ستاد مدیریت بحران در شهرداری کرج تشکیل شد


6 دی 1396. نويسنده: monshi
جلسه تعیین ساختار ستاد مدیریت بحران در شهرداری کرج تشکیل شد


جلسه تعیین ساختار ستاد مدیریت بحران در شهرداری کرج بر اساس چارت مصوب و با هدف بومی نمودن ساختارها بر اساس قانون ماده ۵۵ شهرداری ها و آیین نامه اجرایی ستاد بحران برگزار شد.
این جلسه با حضور دکتر نصیری، شهردار کرج، معاونت ها، مدیران مناطق ۱۰ گانه، روسای سازمان‌های آتش نشانی،سیما منظر و فضای سبز شهری،مدیریت پسماند، آرامستان ها، فاوا، حمل و نقل بار و مسافر و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج برپا شد. بنابراین گزارش تعیین ساختار و انتخاب اعضای ستاد مدیریت بحران، تبیین اهداف، شرح وظایف و ارایه راهکارهای اصولی برای تحقق عملکردهای لازم از جمله اهداف این جلسه به شمار می رود. در این جلسه مقرر شد، باشگاه میلاد محل موقت استقرار ستاد بحران باشد، همچنین عنوان شد، تجهیزات مناسب برای رویارویی با حوادث فراهم و جمع بندی اطلاعات و اطلاع رسانی به مجموعه ستاد توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری صورت گیرد. گفتنی است، در این جلسه بر انجام شیوه های مدیریت بحران به عنوان موضوعی که نیازمند آموزش وسیع است، تاکید شد. قابل ذکر است، حضور فعال تمام معاونت های شهرداری در ستاد بحران ضروری است.


بازگشت