صفحه اصلي > شهری > شاخص های راهبردی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل تدوین شد
شاخص های راهبردی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل تدوین شد15 دی 1396. نويسنده: monshi |
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، با ارائه شاخص های تعیین شده در این اداره کل، بخشی از مهمترین شاخص ها را میزان تولید محتوا، تعداد کمپین های ارتباطات برند شهر کرج و میزان قراردادها و تفاهم نامه های بین المللی خواند. سیدعلیرضا موسوی که در جلسه برنامه راهبردی – عملیاتی شهرداری کرج سخن می گفت، عنوان برنامه های اداره کل ارتباطات و امور بین الملل را شامل گسترش ارتباطات شهروندی، اجرای طرح برندسازی، گسترش ارتباطات بین الملل و تبلیغات ذکر کرد و گفت: برای هر یک از این برنامه ها شاخص هایی تعیین شده است. موسوی گفت: در حوزه گسترش ارتباطات شهروندی شاخص هایی همچون میزان تولید محتوا، میزان بازدید از منابع خبری شامل سایت پایگاه خبری مدیریت شهری، آوا و سیمای اینترنتی، میزان انتشار اخبار مدیریت شهری در رسانه های مکتوب، دیجیتالی و صدا و سیمای استان و کشور مد نظر قرار گرفته است. وی، شاخص های اجرای طرح برندسازی را نیز ذکر کرد و افزود: تعداد کمپین های ارتباطات برند شهر کرج، تعداد eventهای برندسازی شهر و میزان آگاهی شهروندان از برند شهر به عنوان شاخص این بخش در نظر گرفته شده است. به گفته سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، برای حوزه گسترش ارتباطات بین الملل؛ شاخص هایی چون تعداد حضور در کنفرانس های بین المللی، تعداد قراردادها و تفاهم نامه ها با دیگر شهرهای جهان تعیین شده است. همچنین آنچه موسوی در حوزه تبلیغات، به عنوان شاخص های مرتبط مطرح کرد، تعداد برنامه های تبلیغاتی، کمپین های اجرا شده و تعداد پیام های مخابره شده به شهروندان از رسانه های مختلف بود. موسوی گفت: همچنین در قالب این برنامه ریزی، درصد تحقق شاخص های ذکر شده در قالب افق 5 ساله شهر کرج تعیین شده است. وی ابراز امیدواری کرد؛ بتوانیم همسو با سیاست ها و برنامه های تعیین شده از سوی معاونت برنامه ریزی و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، در راستای پیشرفت و موفقیت مجموعه گام برداریم. بازگشت |