Logo

صفحه اصلي > شهری > شهروندان به صورت پیامکی از روند رسیدگی به پرونده ها با خبر می شوند

شهروندان به صورت پیامکی از روند رسیدگی به پرونده ها با خبر می شوند


22 اسفند 1396. نويسنده: monshi
شهروندان به صورت پیامکی از روند رسیدگی به پرونده ها با خبر می شوند


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: میز خدمت شهرسازی مناطق 4 و 12 شهرداری کرج راه اندازی شد.
احدالله احمدی پرگو با اشاره به راه اندازی میز خدمت شهرسازی در مناطق 4 و 12 اظهار کرد: طرح ایجاد میز خدمت و پاسخگویی به کلیه درخواست های شهرسازی مراجعین که از چندی پیش در اولویت معاونت شهرسازی و معماری بود ابتدا در منطقه 4 و اکنون در منطقه 12 شهرداری اجرایی شد تا از این پس کلیه مراحل رسیدگی به درخواست ها اعم از ثبت، دریافت گواهی، پرداخت عوارض از طریق آن انجام شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج تصریح کرد: اکنون در روند رسیدگی به پرونده ها، اطلاعات مورد نیاز شهروندان از طریق پیامک به اطلاع آنان می رسد، تا ضمن ایجاد آرامش برای کارشناسان محترم از سردرگمی ارباب رجوع و مراجعات مکرر آنان جلوگیری گردد. گفتنی است؛ این طرح به تدریج وبا مهیا ساختن بستر لازم در تمامی مناطق شهرداری اجرا خواهد شد.
بازگشت