صفحه اصلي > شهری > پاسخگویی به ۳۱ تماس تلفنی مردم از طریق سامانه سامد
پاسخگویی به ۳۱ تماس تلفنی مردم از طریق سامانه سامد6 خرداد 1397. نويسنده: monshi |
فرماندار شهرستان فردیس بصورت تلفنی به سوالات و در خواست های شهروندان فردیس با حضور در محل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از طریق خطوط ارتباطی سامانه سامد پاسخگوی تماس تلفنی مردم شریف شهرستان فردیس شد. در اجرای بند 8-4 نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تسهیل ارتباط عموم مردم شریف استان با مسئولین و مدیران استان و تسریع در پیگیری مطالبات آنان روز یکشنبه ابوالفضل اینانلو فرماندار شهرستان فردیس با حضور در محل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از طریق خطوط ارتباطی سامانه سامد پاسخگوی تماس تلفنی مردم شریف شهرستان فردیس شد.در این برنامه که از ساعت 30/10 صبح لغایت 12 ظهر انجام پذیرفت تعداد 31 تماس تلفنی شهروندان از سوی فرماندار مورد بررسی و راهنمایی قرار گرفت. عمده محتوای تماس های واصله با موضوعات تقدیر و تشکر از فرماندار به جهت تغییرات مثبت ایجاد شده در سطح شهرستان، تقاضای افزایش سطح فضای سبز، تقاضای حل مشکلات ناشی از ترافیک و نیز مشکلات ناشی از گسترش خطوط راه آهن سرحدآباد طرح شد.بنا بر اعلام دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری این برنامه بصورت هفتگی و با حضور فرمانداران، مدیران استانداری و دستگاه های اجرایی تا پایان سال ادامه خواهد یافت. بازگشت |