Logo

صفحه اصلي > شهری > منطقه 12 درسامانه 137 رتبه اول پاسخگویی به شهروندان کسب کرد

منطقه 12 درسامانه 137 رتبه اول پاسخگویی به شهروندان کسب کرد


30 دی 1397. نويسنده: monshi
منطقه 12 درسامانه 137 رتبه اول پاسخگویی به شهروندان کسب کرد

مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از کسب رتبه اول این منطقه در بین مناطق دیگر در پاسخگویی به شهروندان در سامانه 137 خبر داد.
مهرداد فیروزبخت اظهار کرد: پس از رتبه بندی و ارزیابی عملکرد مناطق در سامانه 137، منطقه 12 موفق به کسب رتبه برتر شد.وی با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه 137 ابراز کرد: رسیدگی سریع به مشکلات شهروندان و خدمات رسانی با کیفیت تر از جمله اهداف راه اندازی سامانه 137 است.این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری به عنوان مرجع اصلی خدمات رسانی شهری از سوی افکار عمومی مورد توجه است، باید در شناخت، رصد و رفع مشکلات شهروندان دقت و سرعت لازم را داشته باشد که راه اندازی سامانه 137 این امکان را فراهم کرده است.مدیر منطقه 12 شهرداری کرج بیان کرد: تا چندی پیش شهروندان برای انعکاس و پیگیری مشکلات شهر و منطقه محل سکونت خود زمان زیادی صرف میکردند ولی راه اندازی سامانه137 بستری فراهم کرد تا مطالبات، درخواستها و مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن به گوش مسئولین برسد و اقدامات لازم برای حل آنها صورت بگیرد.فیروزبخت با تاکید بر اینکه حوزه های مختلف مدیریت شهری پاسخگویی به شهروندان را وظیفه اصلی خود می‌دانند، اظهار کرد: با ارتقاء سامانه 137، شاهد گامی مهم در جهت ارائه خدمات با کیفیت مطلوبتر به شهروندان خواهیم بود.وی ادامه داد: وضعیت خدمات شهری و عمرانی، حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، اماکن عمومی، زیباسازی و فضای سبز شهری و امور اجتماعی از عمده موضوعاتی است که شهروندان در خصوص آن با سامانه 137 تماس می‌گیرند.
بازگشت