Logo

صفحه اصلي > شهری > هدف گذاری برنامه های خدمات شهری براي جلب رضایت شهروندان

هدف گذاری برنامه های خدمات شهری براي جلب رضایت شهروندان


21 اسفند 1391. نويسنده: monshi
هدف گذاری برنامه های خدمات شهری براي جلب رضایت شهروندان


سپیدارآنلاین: معاون خدمات شهری منطقه 11 شهرداری کرج گفت: هدف گذاری برنامه های خدمات شهری در این منطقه پیروی از سیاست های مدیریت شهر مبنی بر جلب رضایتمندی شهروندان از دریافت خدمات شهری است.
سیروس کاشی افزود: اجرای طرح های ذیربط با خدمات شهری در راستای فراهم آوردن رفال حال شهروندان صورت می گیرد. وی با اشاره به استمرار در انجام فعالیت های حوزه خدمات شهری به ویژه در ایام پایانی سال اظهارداشت: با توجه به تاکید مدیریت شهری همچنین با توجه به حساسیت مدیر منطقه در فراهم آوردن زمینه های خدمات رسانی مناسب به شهروندان، اجرای طرح های خدمات رسانی به صورت هدفمند در دستور کاری حوزه معاوت خدمات شهری منطقه 11 قرار گرفته است. این مسئول، موقعیت جغرافیایی منطقه 11 و منتهی شدن راه های مواصلاتی این منطقه به شمال کشور را یادآور شد و افزود: به تبع این موقعیت جغرافیایی، آمار تردد مسافران از مسیرهای مواصلاتی به ویژه در ایام پایانی سال و نوروز از این منطقه افزایش می یابد که با توجه به این مهم بخش های مختلف شهرداری از جمله خدمات شهری نسبت به برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهینه اقدام می کنند.
نصب 2 کانکس سرویس
بازگشت