صفحه اصلي > شهری > لزوم راه اندازی "پنجره خدمت" جهت تسهیل خدمت به مراجعین شهرداری
لزوم راه اندازی "پنجره خدمت" جهت تسهیل خدمت به مراجعین شهرداری10 شهریور 1400. نويسنده: monshi |
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از ضرورت لزوم راه اندازی "پنجره خدمت" جهت تسهیل خدمت به مراجعین شهرداری این کلانشهر خبر داد. محمد اسدیان در نطق پیش از دستور نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه خدمت رسانی مهمترین اولویت شهرداری کرج به شهروندان شود، اظهار داشت: مدیران و مجموعه مدیریت شهر همواره بر اخلاق مداری و رعایت انصاف به وظایف قانونی خود و امور محوله بپردازند تا شهروندان رایحه خوش خدمت را استشمام کنند.رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به شروع روان سازی فرآیند های خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: مدیران شهری با اجرای طرح پنجره خدمت خود را موظف به خدمترسانی شایسته به شهروندان بدانند و در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم ساعی و پرتلاش در صحنه حضور داشته باشند و رضایت مندی شهروندان را در پیشانی اهداف خود قرار دهند.اسدیان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تذکرات اعضای شورای شهر به شهردار بیان کرد: مدیریت شهری نگاه صحیحی به نطق پیش از دستور بنده و همکاران داشته و موارد مطرح شده در نطق پیش از دستور توسط مدیران شهری پیگیری شود.وی تاکید کرد :شهرداری فقط به ساخت و بهره برداری از بوستان های شهری بسنده نکند و در کنار آن از پروژه های دیتا سنتر و سامانه های فاوا را نیز در الویت قرار دهد. بازگشت |