Logo

صفحه اصلي > شهری > ۸۲ درصد از درخواست‌های شهروندان فردیس رسیدگی شد

۸۲ درصد از درخواست‌های شهروندان فردیس رسیدگی شد


امروز, 15:02. نويسنده: monshi


مدیر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس گفت: در ماه گذشته ۸۲ درصد از تماس‌های شهروندی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ رسیدگی شده است.
مجتبی شرفی، با بیان اینکه در مهرماه گذشته سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس ۲۰۴۰ تماس شهروندی دریافت کرده است؛ اظهار کرد: از مجموع این‌ تماس‌ها ۱۱۳۸ تماس مربوط به حوزه وظایف شهرداری بوده و مابقی تما‌س‌ها مربوط به حوزه وظایف سایر ادارات و بخشی از آن‌ها پیام‌های تکراری بوده است.وی افزود: از مجموع ۱۱۳۸ تماس‌های ثبت شده، ۸۵۵ درخواست ها معادل ۸۲ درصد، توسط حوزه های مختلف شهرداری فردیس رسیدگی شده است.شرفی با بیان اینکه پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی و افزایش رضایتمندی مردم در اولویت است؛ افزود: در بین واحدهای اجرایی خدمات شهری منطقه ۲ با ۱۳۱ درخواست شهروندی به ۱۱۷ مورد رسیدگی کرده و با ۹۵ درصد پاسخگویی بهترین عملکرد را داشته است.مدیر بازرسی شهرداری فردیس گفت:در بین سازمان‌ها و معاونت ها، مدیریت پسماند شهرداری فردیس با ۷۶ پیام، بیشترین درخواست شهروندی را داشته است که به ۶۷ مورد رسیدگی کرده و با ۸۸ درصد پاسخگویی بهترین عملکرد را داشته است.‌وی با بیان اینکه ۵۵۷ پیام شهروندی در حوزه منطقه یک و ۴۹۸ پیام در حوزه منطقه ۲ شهرداری فردیس است؛ اضافه کرد: منطقه یک شهرداری فردیس با رسیدگی به ۴۹۸ پیام شهروندی و ۸۷ درصد رسیدگی عملکرد بهتری نسبت به منطقه ۲ با ۸۱ درصد پاسخگویی به ۴۵۱ پیام، پس از منطقه یک قرار گرفته است.
بازگشت