Logo

صفحه اصلي > سیاسی > کارکرد تبلیغی روابط عمومی ها در چند سال گذشته مانع بالندگی آنان شده بود

کارکرد تبلیغی روابط عمومی ها در چند سال گذشته مانع بالندگی آنان شده بود


3 تیر 1393. نويسنده: monshi
کارکرد تبلیغی روابط عمومی ها در چند سال گذشته مانع بالندگی آنان شده بود


مشاور رسانه ای ریاست جمهوری گفت: بخشی از مشکلات روابط عمومی ها و مغفول ماندن بالندگی آنان در سال های گذشته ناشی از تبلیغی شدن این واحدها بوده است.
محمدرضا صادق در مراسم نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها که در هتل ارم تهران برگزار شد، افزود: گفتمانی که در یک سال گذشته شاهد آن بودیم بر مبنای اعتدال و دوری از هر گونه وجه تبلیغی در بخش های مختلف به ویژه روابط عمومی ها بود. وی حضور مردم در انتخابات سال گذشته را نمادی از دوری جستن آنان از تبلیغات کذب دانست و گفت: روی آوردن مردم به گفتمان اعتدال نشانگر وازدگی از تبلیغات همه جانبه و یکسویه است. محمدرضا صادق در توضیح رابطه روابط عمومی ها با منش اعتدال با طرح این سوال، گفت: آیا با هدایت موضوعات در مسیر افراط و سوق دادن مسائل تا جایی که اذهان عمومی تحت تاثیر قرار گیرد می توان به هدف های مورد نظر رسید؟ صادق افزود: عملکرد روابط عمومی ها باید به گونه ای باشد که برگرفته از اعتدال گرایی و بنیان های فکری این منش نشات گیرد. مشاور رسانه ای ریاست جمهوری به تحولات سیاسی سال های بعد از 84 اشاره کرد و گفت: افراط گری در این سال ها روابط عمومی ها را ناگزیر به بزرگنمایی آنچه که اتفاق می افتاد کرده بود تا بدین وسیله افکار عمومی تحت تاثیر قرار گیرد. وی تاکید کرد: بنای فکری و عملی دولت تدبیر و امید اعتدال گرایی و دوری از هر گونه افراط و تفریط است چرا که رویکرد افراطی همچنان که در سال های گذشته شاهد بودیم محکوم به شکست است.
بازگشت