Logo

صفحه اصلي > سیاسی > بازدید سر زده فرماندار ساوجبلاغ از 4 اداره

بازدید سر زده فرماندار ساوجبلاغ از 4 اداره


28 مرداد 1393. نويسنده: monshi
بازدید سر زده فرماندار ساوجبلاغ از 4 اداره


در راستاي رسيدگي به امورات مردم وچگونگي خدمات دهي ادارات به مراجعين صبح امروز فرماندار ساوجبلاغ بهمراه معاون برنامه ریزی و اداری مالی و مسئول اداره بازرسی و عملکرد فرمانداری به صورت سرزده ازادارات شهرستان بازديد كرد.
ابوالقاسم پالیز گیر در اين بازديدها كه در نخستين دقايق شروع ساعات كاري ادارات انجام شد ضمن حضور در ادارات محیط زیست ،دامپزشگی ٰ؛ امور مساجد ، بنیاد مسکن روستایی وكار ،تعاون و رفاه اجتماعي وبازديد قسمت هاي مختلف اين ادارات از نحوه خدمات رساني آنها به مردم مطلع شد فرماندار ساوجبلاغ در اداره محیط زیست در جریان اقدامات این اداره در خصوص وضعیت معادن تهراندشت قرار گرفت ودستور داد معادن باید استاندارد های لازم را برای ادامه فعالیت داشته باشند وگرنه اجازه فعالیت به انها داده نمی شود. او گفت : معدن داران علیرغم اخطارها و پیگیری های ادارات در سالهای گذشته به تعهد خود مبنی بر تراکم فضای سبز ؛بی توجه بودند و امروز محیط زیست تهراندشت نامطلوب ، آلاینده و کاملا"تخریب شده است. فرماندار ساوجبلاغ به معدن داران اخطار داد تا دو ماه آینده باید تمام دپوی های ماسه را جمع آوری و نسبت به انتقال تپه های شن وماسه به حفاری ها ی موجود انتقال دهند . او گفت دپوی های موجود در مواقع وزش باد تبدیل به ریز گرد می شود و ساکنان منطقه را آزار می دهد. وی گفت سلامت مردم برای ما در الویت است و نباید سلامتی مردم را به مخاطره بیاندازند.فرماندار ساوجبلاغ از اداره کل صنایع و معادن استان البرز خواست از صدور مجوز جدید برای معادن شن و ماسه در ساوجبلاغ خوداری نماید. وی سپس از ادارات دیگر بازدید کرد و خواستار برپایی اقامه نماز جماعت در ادارات مربوطه شد. وی در اين بازديد تکریم ارباب رجوع را نخستین اولویت مدیران ادارات دانست و افزود: تکریم ارباب رجوع در نظام اداری مبنی بر تعیین میزان رضایتمندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجرایی است. وی ادامه داد: این تکریم با هدف شناخت ویژگی های کلی دستگاه های اجرایی از نظر ارتباط و تعامل با مخاطبان از اهم وظايف دستگاه‌هاي اجرايي است و ارتقا و حفظ كرامت مردم در نظام اداري بايد يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي ادارات باشد چرا كه ارباب رجوع زماني تكريم مي‌شود كه كارش به خوبي و در كمترين زمان انجام شود. وی مسوليت را يك امانت عنوان نمود و با تأكيد بر احترام به مردم گفت: روابط حسنه بين مسئولان ادارات يك امر بسيار مهم است و تكريم ارباب رجوع نيازمند فرهنگ‌ سازي عميق و مستمر است. درپایان مدیران این 4اداره گزارشی ازروند کارهایشان به استحضارفرمانداررساندند.



بازگشت