صفحه اصلي > سیاسی > مهمترین شاخصه یک صنف میزان مشتری مداری و تکریم مراجعان به آن واحد صنفی است
مهمترین شاخصه یک صنف میزان مشتری مداری و تکریم مراجعان به آن واحد صنفی است4 آبان 1393. نويسنده: monshi |
فرماندارنظرآباد در دیدار بارئیس وکارشناسان اداره صنعت،معدن وتجارت ورئیس اتاق اصناف وتعدادی از روسای اتحادیه های صنفی گفت: مهمترین مولفه برای برنامه ریزی دقیق واولویت بندی برنامه ها دربخش صنعت واصناف وجود آمار دقیق از این واحدهاست. حجت ا...صادقی افزود: بایدظرفیتهای شهرستان با مطالعه وبررسی دقیق مشخص شود تابتوانیم برای رونق اقتصادی ومهمتر از همه موضوع اشتغال برنامه ریزی کنیم. وی درادامه به اهمیت تثبیت اشتغال اشاره کردوافزود:احیای واحدهایی که دچاربحران هستند ویا با ظرفیت کامل فعالیت ندارند دراولویت قراردارد. صادقی با اشاره به وجود صنایع کوچک وتکمیلی درکنار صنایع بزرگی چون کارخانه سیمان گفت:برای توسعه ورشد اقتصادی وایجاد اشتغال وهمچنین صرفه جویی درهزینه ها برای تامین نیازهای مشتریان نباید از شکل گیری واحدهای مرتبط درمقیاس کوچک غافل بود. فرماندارنظرآبادگفت:مشارکت ونقش آحادمردم درشکل گیری انقلاب اسلامی وحفظ آن درهمه زمینه ها مشهود است ونقش اصناف وبازاریان دراشاعه فرهنگ ناب وحفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست. گفتنی است دراین دیدارروسای اداره صنعت،معدن وتجارت واتاق اصناف گزارشی از وضعیت موجود شهرستان درحوزه مسئولیت خود ارائه کردند. بازگشت |