صفحه اصلي > سیاسی > انتقاد استاندار از عدم برون سپاری خدمات از سوی برخی دستگاه های اجرایی
انتقاد استاندار از عدم برون سپاری خدمات از سوی برخی دستگاه های اجرایی13 اسفند 1393. نويسنده: monshi |
استاندار البرز با بیان این که برون سپاری خدمات جزو تاكیدات دولت است، از عدم برون سپاری خدمات از سوی برخی دستگاه های اجرایی انتقاد نمود و ضمن تاكید بر انجام اقدام عاجل در این خصوص، تصریح كرد: دستگاه های اجرایی باید خدمات خود را با مساوات به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند. سید حمید طهایی با تاكید بر این كه هماهنگی و همسان سازی شیوه های ارایه خدمات در دستگاه های اجرایی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، عنوان كرد: هر چه امكانات و ابزار ارائه خدمات هماهنگ تر باشد، خدمات به نحو مطلوب تری به مردم ارایه خواهد شد. طهایی، با اشاره به این كه خدمات قابل برون سپاری باید احصاء شود، گفت: ایجاد پنجره واحدِ ارایه خدمات دستگاه های اجرایی می تواند زمینه ارایه خدمات سریع و مناسب را فراهم آورد. استاندار در ادامه بر فعالیت مطلوب تر دفاتر پیشخوان دولت در استان تاكید كرد و یاد آور شد: باید ارزیابی از نحوه فعالیت دفاتر پیشخوان دولت در روستاهای استان صورت گیرد. مقام عالی دولت در استان، توسعه دولت الكترونیك را در جهت تسهیل ارایه خدمات به مردم و رضایت مندی ارباب رجوع، یك تحول اساسی خواند و یادآور شد: در راستای برون سپاری خدمات و كاهش تصدی گری در دستگاه های اجرایی و برای برون رفت از مشكلات در ارایه خدمات به مردم، نیازمند شتاب بیشتری در این حوزه هستیم. وی فعالیت كارگروه استانی توسعه دولت الكترونیك، طی شش ماه گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن تاكید بر تسریع در روند اجرای آن در سازمان ها و نهادهای دولتی، بیان داشت: باید كلیه خدمات در حال ارائه از سوی دولت در بخش های مختلف، در شبكه الكترونیك قابل دسترسی باشد. طهایی، با بیان این كه توسعه دولت الكترونیك باید از دهیاری ها و بخشداری ها به عنوان پیشانی ارتباط مردم با دولت به صورت جدی پیگیری شود، اظهار داشت: موضوع آموزش در این راستا بسیار مهم است و باید تعیین شود چه آموزش هایی برای تحقق این هدف لازم و ضروری است. بازگشت |