Logo

صفحه اصلي > سیاسی > گزارش عملکرد کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز

گزارش عملکرد کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز


1 تیر 1392. نويسنده: monshi
گزارش عملکرد کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز



سپیدار آنلاین:مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز از ارائه گزارش عملکرد این کمیته پس از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.
ابراهیم کردلو با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه به واسطه همکاری مناسب و مطلوب اصحاب رسانه استان و مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف، این کمیته توانست با برگزاری برنامه های متنوع گام بسیار مهمی در راستای اطلاع رسانی گسترده، مناسب و به هنگام به مردم فهیم استان و نامزدهای انتخابات بردارد.
وی افزود: در این راستا تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز با 15 عضو، صدور ابلاغ برای اعضاء کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، تشکیل کمتیه های متناظر در پنج شهرستان با مسئولیت مدیران روابط عمومی فرماندرای های استان، تشکیل سه گردهمایی مدیران روابط عمومی استان با حضور استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انخابات استان از جمله برنامه های این کمیته بوده است. این مسئول در ادامه سخنان خود به دیگر اقدامات و برنامه های این کمیته از ابتدای سال جاری تا زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز اشاره کرد و گفت: تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز، تهیه و تولید بیش از 402 خبر از اقدامات و فعالیتهای استانداری در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد 92 که 90 درصد آنها مربوط به انتخابات بوده است، تشکیل اتاق خبر و کشیک خبر پس از وقت اداری حتی در روزهای تعطیل و پوشش لحظه ای فعالیتهای ستاد انتخابات استان، پوشش گسترده اخبار انتخاباتی توسط سیما و رادیو البرز به طوری که 128 ساعت از برنامه های رادیو البرز را به خود اختصاص داد، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این کمیته بوده است. سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز، صدور بیش از 200 کارت ویژه تردد خبرنگاران به ستاد انتخابات استان، شهرستان ها و شعب اخذ رای در سطح استان، انتشار کتابچه نقش مطبوعات در انتخابات، برگزاری نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با حضور معاون سیاسی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با حضور بیش از 50 نفر از سرپرستان و مدیران نشریات و خبرگزاری های استان، تشکیل هشت جلسه شورای اطلاع رسانی استان و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با 90 مصوبه پیرامون سیاست گذاری تبلیغات و اطلاع رسانی در سطح استان، تهیه بیش از 100 طرح تبلیغاتی پیرامون حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با استفاده از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به منظور تبلیغات محیطی در سطح شهرستانهای استان و ابلاغ به شهرداری ها، مستندسازی کلیه فرایندهای انتخابات در قالب خبر، گزارش، فیلم و عکس را از دیگر اقدامات صورت گرفته در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز ذکر کرد. کردلو یادآور شد: برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی های برتر استان با حضور استاندار البرز، تجهیز ستاد انتخابات استان و محوطه استانداری با اقلام تبلیغاتی متناسب با انتخابات و حماسه سیاسی، ایجاد لینک ویژه اخبار انتخابات در پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز و انعکاس لحظه به لحظه اخبار حماسه 24 خرداد، هماهنگی و برنامه ریزی جهت سخنرانی استاندار، رئیس ستاد انتخابات استان البرز و فرمانداران استان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستانهای؛ کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ، طالقان و اشتهارد در راستای تبیین حماسه سیاسی از دیگر اقدامات صورت گرفته است که می توان به آنها اشاره کرد. شرکت در هشت جلسه ستاد انتخابات استان به عنوان عضو ستاد و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات و پیگیری مصوبات مربوط به کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، هماهنگی با صدا و سیمای استان جهت حضور استاندار و معاونین، مدیران کل و فرمانداران استان در بخش های مختلف خبری و گفتگوی ویژه انتخاباتی( پخش تولیدی و مستقیم)، پیگیری فضاسازی و تبلیغات محیطی توسط دستگاه های اجرایی استان به منظور ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی از دیگر مواردی بود که سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز از آن یاد کرد. کردلو در ادامه سخنان خود، مصاحبه های گوناگون با رادیو البرز پیرامون شاخص های حماسه سیاسی، پیگیری و نصب یک هزار و 373 بنر تبلیغاتی، 968 پلاکارد از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، طراحی، چاپ، نصب و توزیع 81 هزار و 396 برگ پوستر، تراکت و بروشور توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان جهت جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خرداد 92 را از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز عنوان کرد. به گفته سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز، تهیه و تولید 56 ساعت تیزر تبلیغاتی و پخش از تلویزیونهای شهری جهت مشارکت حداکثری مردم در حماسه 24 خرداد ماه، ارسال بیش از 178 هزار و 850 پیامک پیرامون انتخابات از بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، هماهنگی و ابلاغ به فرمانداران استان به منظور حضور 12 خبرنگار خارجی از کشورهای فرانسه، دانمارک، هلند و بلژیک جهت انعکاس فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداها و حضور مردم در حماسه سیاسی 24 خرداد، برگزاری نشست خبری دکتر عربیان، استاندار البرز پس از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین گفتگوی استاندار البرز از شبکه بین المللی سحر یک از حماسه حضور مردم در استان البرز از دیگر فعالیتهایی است که با همکاری و تعامل مسئولان در امر برگزاری انتخابات صورت پذیرفت و توانست گامی مهمی در راستای فراهم ساختن بسترهای لازم به منظور تحقق حماسه سیاسی در استان البرز به شمار رود. کردلو با تقدیر از تلاش های صورت گرفته از اعضای کمیته و تعامل مسئولان ستاد انتخابات استان البرز تاکید کرد: بدون شک خلق حماسه سیاسی در استان البرز که مشارکتی بیش از متوسط کشوری در بر داشت توانست جایگاه این استان
بازگشت