صفحه اصلي > سیاسی > جلسه شورای اداری بخش آسارا برگزار شد
جلسه شورای اداری بخش آسارا برگزار شد5 اردیبهشت 1403. نويسنده: monshi |
جلسه شورای اداری بخش آسارا به ریاست دکتر یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و با حضور سجاد خدری بخشدار آسارا، دهقان شیری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، جمعی از معاونین ادارات کل استان، اعضا شورای اداری شهرستان و بخش و دهیاران برگزار شد. بخشدار آسارا در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد یکسال گذشته مجموعه بخش آسارا به برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور پرشکوه و با صلابت مردم شریف بخش اشاره کرد و افزود این حضور موجب سنگینی بار مسئولیتی مسئولین و مدیران خواهد شد و امیدواریم در سال جاری همه ادارات و نهادها با تعامل و همدلی در رسیدگی و رفع مشکلات بخش آسارا بیش از پیش کوشا باشند. در ادامه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ضمن بیان نحوه تردد،اقامت و ساماندهی اتباع خارجی اذعان داشت: رویکرد کلی پناهندگان و مهاجرین خارجی در استان تمکین از قوانین دولت و سیاست های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت بوده ،و در جلسات اطلاع رسانی و آموزشی همواره سعی این اداره کل بر آگاهی و آشنایی آنان با قوانین کشور میباشد.در این جلسه نمایندگان ادارات راهداری، ثبت اسناد، گاز، بنیاد مسکن ، صندوق بیمه روستاییان و عشایر، نیروی انتظامی، پلیس راه و امور منابع آب گزارش عملکرد ارائه نمودند.همچنین مشکلات و معضلات بخش و شهر آسارا توسط شهردار و عضو شورای اسلامی بخش مطرح شد. معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن استماع نظرات و مشکلات با اشاره به ظرفیت های مختلف موجود در بخش آسارا بر ضرورت رسیدگی و حل مشکلات تاکید و دستوراتی نیز صادر کرد، وی افزود: امید آفرینی اصلی ترین رویکرد دولت بوده که با تلاش و کار جهادی و شبانه روزی میسر خواهد شد.ایشان ضمن تقدیر از مجموعه بخشداری آسارا در راستای برگزاری انتخابات با شکوه و قدردانی از مردم بخش آسارا به جهت مشارکت بالا در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار تکرار این حماسه در مرحله دوم شدند.دکتر رمضانی در پایان مشارکت و همکاری در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و طرح ساماندهی اتباع غیرمجاز را وظیفه همه مدیران ، دهیاران و شوراهای اسلامی دانسته و افزودند همه ارگانها و نهادها می بایست با همت و جدیت یاری گر فراجا در اجرای این طرح ها باشند. بازگشت |