صفحه اصلي > سیاسی > فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با برندسازی اوج می گیرد
فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با برندسازی اوج می گیرد7 دی 1392. نويسنده: monshi |
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز فرودگاه پیام را نیازمند برند سازی و خروج از تک بعدی گرایی دانست. مجید سریزدی با بیان این مطلب ضمن مقایسه مناطق برخوردار از خط فرودگاهی گفت: بسیاری از شهرهای کشور با وجود آنکه سالها است به جرگه استانها پیوسته اند اما برای توسعه به دنبال احداث خط فرودگاهی هستند. وی افزود: این در حالی است که زیرساخت های مذکور در این استان تازه تأسیس وجود دارد اما هنوز تک بعدی است و ظرفیت های آن معرفی نشده است. فرودگاه پیام را در اوج آسمان برند سازی کنیم سریزدی با ارائه طرح و ایده ای جدید پیرامون برندسازی و معرفی ظرفیت های فرودگاه پیام عنوان کرد: می توان بسترهایی را فراهم ساخت تا خانواده ها لحظه های به یادماندنی خود را در اوج آسمان ها با خطوط هوایی مرکز پیام سپری کنند. وی افزود: این قبیل اقدامات علاوه برآنکه پیش زمینه های ذهنی در جامعه نسبت به وجود فرودگاه پیام و ظرفیت های آن ایجاد می کند؛ می تواند زمینه بازگشت |