فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با برندسازی اوج می گیرد
سپیدارآنلاین: گروه سیاسی
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز فرودگاه پیام را نیازمند برند سازی و خروج از تک بعدی گرایی دانست.
مجید سریزدی با بیان این مطلب ضمن مقایسه مناطق برخوردار از خط فرودگاهی گفت: بسیاری از شهرهای کشور با وجود آنکه سالها است به جرگه استانها پیوسته اند اما برای توسعه به دنبال احداث خط فرودگاهی هستند. وی افزود: این در حالی است که زیرساخت های مذکور در این استان تازه تأسیس وجود دارد اما هنوز تک بعدی است و ظرفیت های آن معرفی نشده است.
فرودگاه پیام را در اوج آسمان برند سازی کنیم
سریزدی با ارائه طرح و ایده ای جدید پیرامون برندسازی و معرفی ظرفیت های فرودگاه پیام عنوان کرد: می توان بسترهایی را فراهم ساخت تا خانواده ها لحظه های به یادماندنی خود را در اوج آسمان ها با خطوط هوایی مرکز پیام سپری کنند. وی افزود: این قبیل اقدامات علاوه برآنکه پیش زمینه های ذهنی در جامعه نسبت به وجود فرودگاه پیام و ظرفیت های آن ایجاد می کند؛ می تواند زمینه