صفحه اصلي > سیاسی > تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان کرج با جدیت از سوی فرمانداری پیگیری می شود
تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان کرج با جدیت از سوی فرمانداری پیگیری می شود2 اردیبهشت 1394. نويسنده: monshi |
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج، در جلسه ای که به منظور ایجاد وحدت رویه میان حوزه های مختلف فرمانداری برای صیانت از حقوق شهروندی و به ویژه تکریم ارباب رجوع در ادارات برگزار شد، ... گفت : موضوع تکریم ارباب رجوع یک از اولویت های دولت تدبیر و امید است و با تبعیت از سیاست های دولت، این موضوع با جدیت از سوی فرمانداری کرج در حال پی گیری است. عسگری در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع فرمانداری کرج گفت: رعایت حقوق شهروندی موضوعی بسیار گسترده است که ابعاد مختلفی دارد و یکی از مهمترین این عرصه ها، تکریم ارباب رجوع در ادارات است که مطابق دستور فرماندار محترم، بر اساس دستورالعمل های ارسالی وزارت کشور اجرا می گردد. وی افزود: ما تلاش می کنیم تا با استفاده از شیوه های نوین، نظیر فراهم آوردن امکان انجام فرآیندهای اداری به صورت اینترنتی ، به سمت فضایی پیش رویم که مانند تمام کلان شهرهای پیشرفته دنیا، شهروندان بتوانند برای فعالیت های روزمره در سیستم اداری دولت، از مجرای فضای اینترنت استفاده نمایند و نیازی به حضور فیزیکی در محل ادارات نباشد. معاون فرماندار کرج اضافه کرد: در این راستا ستاد تکریم ارباب رجوع در فرمانداری کرج با ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج تشکیل شده است تا ضمن احصاء شاخص های تکریم ارباب رجوع و اصلاح فرآیندهای موجود، بر عملکرد ادارات سطح شهرستان کرج نیز نظارت نماید. عسگری، همچنین به ضرورت آموزش کارکنان ادارات برای برخورد مناسب با ارباب رجوع و استفاده از روش های تشویقی و تنبیهی برای ارزیابی تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد. وی تصریح کرد: پنج کمیته زیر مجموعه برای این ستاد در نظر گرفته شده است که شامل کمیته های آموزش، تلفیق، بازرسی و ارزیابی ، احصاء و اصلاح فرآیندها و مستند سازی می باشند. عسگری در پایان ابراز امیدواری کرد با نظارت سیستماتیک و تسهیل فرآیندها در سال 94 اقدامات مناسبی را که شایسته مردم شریف کلانشهر کرج باشد انجام داد. بازگشت |