2 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140781

تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان کرج با جدیت از سوی فرمانداری پیگیری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان کرج با جدیت از سوی فرمانداری پیگیری می شود


معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج، در جلسه ای که به منظور ایجاد وحدت رویه میان حوزه های مختلف فرمانداری برای صیانت از حقوق شهروندی و به ویژه تکریم ارباب رجوع در ادارات برگزار شد، ...
گفت : موضوع تکریم ارباب رجوع یک از اولویت های دولت تدبیر و امید است و با تبعیت از سیاست های دولت، این موضوع با جدیت از سوی فرمانداری کرج در حال پی گیری است.
عسگری در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع فرمانداری کرج گفت: رعایت حقوق شهروندی موضوعی بسیار گسترده است که ابعاد مختلفی دارد و یکی از مهمترین این عرصه ها، تکریم ارباب رجوع در ادارات است که مطابق دستور فرماندار محترم، بر اساس دستورالعمل های ارسالی وزارت کشور اجرا می گردد. وی افزود: ما تلاش می کنیم تا با استفاده از شیوه های نوین، نظیر فراهم آوردن امکان انجام فرآیندهای اداری به صورت اینترنتی ، به سمت فضایی پیش رویم که مانند تمام کلان شهرهای پیشرفته دنیا، شهروندان بتوانند برای فعالیت های روزمره در سیستم اداری دولت، از مجرای فضای اینترنت استفاده نمایند و نیازی به حضور فیزیکی در محل ادارات نباشد. معاون فرماندار کرج اضافه کرد: در این راستا ستاد تکریم ارباب رجوع در فرمانداری کرج با ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج تشکیل شده است تا ضمن احصاء شاخص های تکریم ارباب رجوع و اصلاح فرآیندهای موجود، بر عملکرد ادارات سطح شهرستان کرج نیز نظارت نماید. عسگری، همچنین به ضرورت آموزش کارکنان ادارات برای برخورد مناسب با ارباب رجوع و استفاده از روش های تشویقی و تنبیهی برای ارزیابی تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد. وی تصریح کرد: پنج کمیته زیر مجموعه برای این ستاد در نظر گرفته شده است که شامل کمیته های آموزش، تلفیق، بازرسی و ارزیابی ، احصاء و اصلاح فرآیندها و مستند سازی می باشند. عسگری در پایان ابراز امیدواری کرد با نظارت سیستماتیک و تسهیل فرآیندها در سال 94 اقدامات مناسبی را که شایسته مردم شریف کلانشهر کرج باشد انجام داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود