صفحه اصلي > سیاسی > رسیدگی 20 روزه به درخواست های مردم در سامانه ارتباطات مردمی دولت
رسیدگی 20 روزه به درخواست های مردم در سامانه ارتباطات مردمی دولت2 شهریور 1395. نويسنده: monshi |
رئیس گروه مدیریت عملکرد اداره کل بازرسی استانداری البرز گفت که مدت زمان رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) 20 روز است که این مهم باید مورد توجه رابطان آن قرار گیرد. فرزانه معدن کن در نشست توجیهی و آموزشی رابطان سامد استان البرز، افزود: درطول سال باید ارتباط بین مردم و دولت را از طریق این سامانه هرچه بیشتر تقویت کرد.وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه شاهد آن هستیم که مردم بدون مراجعه حضور به دستگاه های اجرایی درخواست های خود را انتقال می دهند . معدن کن گفت: البرز از استان های برتر دراین زمینه به شمارمی رود و این نکته را باید مد نظر قرار داد که سامانه سامد تنها برای شکایت و درخواست نیست بلکه علاوه بر درخواست های مردمی ایده ها و انتقادات نیز درآن مد نظر قرار می گیرد . وی اضافه کرد:امروز با راه اندازی سامانه سامد شاهد آن هستیم که از خرد جمعی برای تقویت خدمت رسانی استفاده می شود و بسیاری از درخواست های اشتغال ناشی از عدم توانمندی افراد است که باید آنان را به سمت آموزش های فنی و حرفه ای سوق داد . رئیس گروه مدیریت عملکرد اداره کل بازرسی استانداری البرز خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری نیز باید با هدف حفظ شان مردم و ارائه خدمات بهتر به آنان زمینه خدمات دهی بیشتر را از طریق سامانه سامد فراهم کرد . وی تاکید کرد: دستگاه هایی که عضو این سامانه هستند با بهره گیری هرچه بیشتر از آموزش های تخصصی می توانند زمینه خدمات رسانی بهتر را به مردم فراهم کنند . دراین نشست از 10 دستگاه برتر عضو سامانه سامد در ارایه خدمات بهینه به مردم شامل موزش و پرورش ، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، جمعیت هلال احمر ، صندوق بازنشستگی ، اداره کل امور مالیاتی ، بنیاد شهید ، بهزیستی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ابفا و راه و شهرسازی استان البرز تقدیر به عمل آمد. بازگشت |