2 شهریور 1395
شماره خبر: 168887

رسیدگی 20 روزه به درخواست های مردم در سامانه ارتباطات مردمی دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رسیدگی 20 روزه به درخواست های مردم در سامانه ارتباطات مردمی دولت


رئیس گروه مدیریت عملکرد اداره کل بازرسی استانداری البرز گفت که مدت زمان رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) 20 روز است که این مهم باید مورد توجه رابطان آن قرار گیرد.
فرزانه معدن کن در نشست توجیهی و آموزشی رابطان سامد استان البرز، افزود: درطول سال باید ارتباط بین مردم و دولت را از طریق این سامانه هرچه بیشتر تقویت کرد.وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه شاهد آن هستیم که مردم بدون مراجعه حضور به دستگاه های اجرایی درخواست های خود را انتقال می دهند . معدن کن گفت: البرز از استان های برتر دراین زمینه به شمارمی رود و این نکته را باید مد نظر قرار داد که سامانه سامد تنها برای شکایت و درخواست نیست بلکه علاوه بر درخواست های مردمی ایده ها و انتقادات نیز درآن مد نظر قرار می گیرد . وی اضافه کرد:امروز با راه اندازی سامانه سامد شاهد آن هستیم که از خرد جمعی برای تقویت خدمت رسانی استفاده می شود و بسیاری از درخواست های اشتغال ناشی از عدم توانمندی افراد است که باید آنان را به سمت آموزش های فنی و حرفه ای سوق داد .
رئیس گروه مدیریت عملکرد اداره کل بازرسی استانداری البرز خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری نیز باید با هدف حفظ شان مردم و ارائه خدمات بهتر به آنان زمینه خدمات دهی بیشتر را از طریق سامانه سامد فراهم کرد . وی تاکید کرد: دستگاه هایی که عضو این سامانه هستند با بهره گیری هرچه بیشتر از آموزش های تخصصی می توانند زمینه خدمات رسانی بهتر را به مردم فراهم کنند .
دراین نشست از 10 دستگاه برتر عضو سامانه سامد در ارایه خدمات بهینه به مردم شامل موزش و پرورش ، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، جمعیت هلال احمر ، صندوق بازنشستگی ، اداره کل امور مالیاتی ، بنیاد شهید ، بهزیستی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ابفا و راه و شهرسازی استان البرز تقدیر به عمل آمد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود