22 اسفند 1402
شماره خبر: 302243

برگزاری مراسم گرامیداشت روز شهدا و تجلیل از خانواده شهدا در دانشگاه علوم پزشکی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



همزمان با فرارسیدن 22 اسفند روز شهدا دکتر علی طاهری نیا مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، دکتر مرتضی نظری معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر حمید میرشمسی مدیر روابط عمومی دانشگاه به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج از ۷ نفر از فرزندان شهید دانشگاه طی مراسمی تجلیل کردند.
دکتر نظری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، گفت: باید ایثار، شجاعت و مقاومت شهدا را به درستی برای نسل جوان بیان کنیم تا قدردان زحمات آنها باشند و راهشان را ادامه دهند. وی از اخذ مجوز جانمایی دو یادمان شهدای گمنام در پردیس دانشکده پزشکی خبر داد.
در ادامه دکتر طاهری نیا مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران ضمن عرض خیرمقدم پای صحبت‌ها و درد دلهای این عزیزان نشست و با ارائه راه حل گفت پیگیر موارد خواسته شده هستیم.
همچنین بمناسبت فرارسیدن سالروز بزرگداشت شهدا و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدای عزیز و با همت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه جمعی از مسئولین دانشگاه با خانواده شهید والا مقام کرمی نیا و خانواده شهید والامقام عیدگشایش دیدار و از صبر و بردباری ایثارگرانه این دو خانواده معزز تقدیر کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود