5 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303643

آنچه باید در اولویت شهرداری قرار گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



شورای برنامه ریزی شهرداری فردیس با حضور مدیران حوزه های مختلف تشکیل شد وموضوعاتی در حوزه وظایف شهرداری مورد تاکید قرار گرفت.
موضوع انتزاع شهرداری فردیس از کرج و تعیین تکلیف اموال و املاک شهرداری فردیس پس از ۷ سال در اولویت قرار گیرد.مجموعه اقدامات شهرداری فردیس در جهت کاهش مراجعات حضوری، تسهیل در امور و افزایش رضایتمندی شهروندان باشد و در برنامه های مدیریت شهری منافع و احقاق حقوق عامه و شهرداری مورد توجه قرار گیرد. همچنین شهرداری به عنوان نهاد خدمت‌رسان باید رفع موانع در امور و تعامل با سایر ادارات شهرستان را سرلوحه کار قرار دهد.شهر خوب شهری است که هوشمند، خلاق، دوستدار محیط زیست، شاد و تاب آور باشد و این موارد در برنامه ریزی‌های شهری مورد توجه قرار گیرد. مسئله یابی و شناسایی نیازها درست و دقیق باشد و از آزمون و خطاها جلوگیری شود.اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی با محوریت مردم، استفاده از مشارکت مردمی و بخش خصوصی در توسعه سرانه ها، ایجاد سیستم پایش تصویری، تکمیل تجهیزات و بهره برداری از ستاد بحران، رعایت عفاف و حجاب و توجه به اقامه نماز جماعت در سیستم اداری در دستور کار قرار گیرد.
فردیس به عنوان شهر فاطمی شهدای اقتدار نامگذاری شده، اما فردیس هیچ نشانه ای از شهر اسلامی ندارد. در حوزه ساخت و ساز و مبلمان شهری ایجاد نمادهایی در تراز نظام اسلامی، مد نظر قرار گیرد.
محصور کردن پارک تندرستی در جهت افزایش امنیت این مجموعه، مورد تاکید است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود