13 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304176

کارگران هم از مدیریت شهری وحدت و همدلی می‌خواهند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



امام جمعه فردیس بر لزوم وحدت و انسجام و پرهیز از نفاق در بین مدیران شهری تاکید کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری فردیس که امروز برگزار شد، ضمن تبریک روز کار و کارگر به همه زحمتکشان عرصه کار و تلاش و خدمت به شهر و شهروندان، اظهار کرد: همه پیشرفت ها و خدمات در شهر و اقتدار شهردار و مجموعه مدیریت شهری مرهون زحمات این کارگران است که در کف میدان کار را پیش می‌برند.
وی به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: افتخار می‌کنیم پیرو مکتبی هستیم که کارگران را ارج می نهد و پیامبر اسلام بر دستان کارگر بوسه می‌زند. امام جعفر صادق(ع) نیز به پرداخت به موقع دستمزد کارگران تاکید می‌کند.امام جمعه فردیس در بخش دیگری از سخنانش به تفرقه افکنی‌های دشمنان در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: اخیرا در فضای مجازی کلیپی منتسب به شهردار فردیس در خصوص برخورد بد با کارگران، منتشر شد. در حالیکه همه آگاهند که این کلیپ هیچ ارتباطی با شهردار فردیس نداشت و مربوط به سالهای گذشته شهردار یکی از شهرهای اقماری بود. علیرغم این بی اخلاقی ها، شکایت نکردن و حتی نام نبردن غاز کسی در این مورد، نشانه نجابت شهردار فردیس است.وی تفرقه‌اندازی‌ها را نمونه بارز بی اخلاقی دانست و خاطر نشان کرد: حق نباید وسیله سوء استفاده قرار گیرد. در مکتب علی (ع) هدف وسیله را توجیه نمی کند. نماینده مجلس حق دارد رئیس جمهور را استیضاح کند، اما هیچ کس حق ندارد از جایگاه و حقش سوء استفاده کند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند انسجام ما را به هم بریزند؛ همه مدیران شهری و مسوولان را به وحدت و انسجام دعوت و بیان کرد:برنامه های شهرداری و اقدامات شهردار با حمایت شورا به نتیجه می رسد.‌ از تفرقه ها بپرهیزید و دست برادری بدهید. سوار مرکب لجاجت نشوید چرا که مرکب لجاجت مرکب شیطان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود