21 مهر 1390
شماره خبر: 2102

جذب دروازه‌بان جدید قطعی نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

جذب دروازه‌بان جدید قطعی نشده است

مربی دروازه‌بان‌‌های تیم فوتبال سایپای البرز گفت: هنوز جذب یک دروازه‌بان جدید در نیم فصل رقابت‌های لیگ‌برتر قطعی نشده است.
حمید رضا بابازاده اظهار داشت: پس از مصدومیت حسین آشنا و اعلام رسمی کادر پزشکی تیم مبنی بر اینکه درمان وی حداقل شش ماه به طول می‌انجامد، جذب جایگزین آشنا در دستور کار کادر فنی و مدیریت باشگاه قرار گرفت.
وی افزود: پس از چند هفته علی‌رضا علی‌بابایی از شهرداری یاسوج به تیم ما پیوست و در حال حاضر تمرینات سنگینی را انجام می‌دهد.
این مربی فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کادر فنی سایپا از جذب علی‌بابایی رضایت دارد؟ گفت: ما از ابتدا توانایی‌های وی را می‌دانستیم و با اطلاعات کافی او را از شهرداری یاسوج به خدمت گرفتیم.
بابازاده افزود: اگر تاکنون از وی استفاده نکرده‌ایم، به دلیل ضعف فنی این دروازه‌بان نیست، بلکه کادر فنی در حال حاضر اینگونه صلاح می‌داند که از دروازه‌بان دوم خود استفاده کنیم.
وی در ادامه به توانایی‌های وحید مهدی‌خانی که با مصدومیت حسین آشنا در حال حاضر به صورت ثابت برای سایپا به میدان می‌رود، اشاره کرد و گفت: این دروازه‌بان بسیار جوان است، اما با وجود تجربه کم به آینده وی امیدوار هستیم.
مربی دروازه‌بان‌های نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان افزود: در طول تمرینات با مهدی‌خانی کارهای فنی ویژه‌ای را انجام می‌دهیم و وی به سرعت نقاط ضعف خود را برطرف می‌کند.
بابازاده در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا سایپای البرز همچنان به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است؟ گفت: این بحث پیش از جذب علی بابایی مطرح بود.
وی افزود: وی افزود پس از خرید دروازه‌بان شهرداری یاسوج باز هم پیشنهاد جذب یک دروازه‌بان حرفه‌ای مطرح شد که این موضوع هنوز قطعی نشده است.
بابازاده در پایان تاکید کرد: اگر ببینیم خرید یک دروازه‌بان جدید در نیم فصل نیاز سایپا را برآورده می‌کند، به طور قطع این کار را انجام خواهیم داد، اما در حال حاضر به مهدی‌خانی و علی‌بابایی امید بستیم و مطمئن هستم که مهدی‌خانی آینده خوبی خواهد داشت.



منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود