15 شهریور 1391
شماره خبر: 11158

استاندارد فرایند جوشکاری مواد فلزی اجرایی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

استاندارد فرایند جوشکاری مواد فلزی اجرایی می شود

سپیدار آنلاین: مدیر ساماندهی صنعت جوش کشور گفت: رعایت استاندارد فرایند جوشکاری ذوبی مواد فلزی از ابتدای مهرماه سال جاری اجرایی می شود.
عادل بنایی با اعلام این خبر افزود: این استاندارد تمام محصولاتی که از فرایند جوشکاری در ساخت آنها استفاده شده را در برمی گیرد. وی با اشاره به اجباری شدن این استاندارد در شورای عالی استاندارد و ابلاغ آن به تمام دستگاه ها ، مراکز و نهاد های مربوطه از طرف کمیسیون امور زیر بنایی ،صنعت و محیط زیست هیت دولت اظهار داشت: سازندگان ،تولید کنندگان محصولات جوشکاری در صنایع مختلف اعم از نفت ،ساختمان،خودرو سازی،نیروگاهی،نظامی،پزشکی،هوا و وفضا،هسته ای ،ریلی و دریایی موظفند هر چه سریعتر به منظور پیاده سازی الزامات رعایت این استاندارد در تولید محصولات خود اقدام کنند. وی یادآور شد: سازندگان و تولید کنندگان جهت اخذ گواهی تاییدیه استاندارد مذکور می توانند به دبیرخانه ساماندهی صنعت جوش کشور مراجعه کنند. سازمان ملی استاندارد در کرج مرکز استان البرز مستقر است.
دانشگاه آزاد کرج در بین چهار هزار دانشگاه برتر دنیا قرار گرفت
در رتبه بندی سازمان Webometric وابسته به یونسکو دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برای چهارمین دوره متوالی با کسب رتبه سه هزار و 866 در بین 20 هزار دانشگاه برتر جهان و رتبه 34 را در بین دانشگاه های آزاد و دولتی کشور توانست بین چهار هزار دانشگاه برتر دنیا قرار گیرد. این رتبه بندی در جولای 2012 (مرداد ماه 1391) صورت پذیرفته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز تقدیر شد
در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در محل موسسه فرهنگی ورزشی شهدای انقلاب ازسوی فرماندهی محترم سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرزبا حضور مسولان عالیرتبه استانی برگزار شد، از مدیران نمونه استان قدردانی شد. در این مراسم از حسن پسندیده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز به عنوان مدیر نمونه تقدیر به عمل آمد.





منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود