25 اردیبهشت 1393 شماره خبر: 121919 روند پذيرش خودرو در نمايندگيها بهبود مييابد سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: مشتريان, خدمات, ايساكو, ايرانخودرو, نمايندگيهاي, پذيرش, قطعات, تسريع, رضايت, برنامههاي, نمايندگيها, گذشته, ارایه, تامين, نمكين, بيشتري, داشته, بهينهسازي, محترم, افزايش مطالب مشابه: طرح تسريع ارائه خدمات به مشتريان ايرانخودرو اجرايي شد افزايش 19 امتيازي رضايت مشتريان ايران خودرو از خدمات پس از فروش ارتقاء فرهنگ خدمترساني به مشتريان در نمايندگيهاي ايرانخودرو حضور ايساكو در هشتمين نمايشگاه بين المللي قطعات سيستم نوبت دهي اينترنتي نمايندگي هاي ايساكو راه اندازي شد ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن