28 اردیبهشت 1393 شماره خبر: 122113 کیفیت خدمات امدادی و افزایش رضایت مشتریان باید در اولویت قرار گیرد سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: امداد, خودرو, خدمات, سایپا, مدیرعامل, مشتری, مشتریان, سایپایدک, کارهای, افزایش, افزود, رضایت, تاکید, ارائه, اولویت, خواهد, امدادی, طراحی, اظهار, انسانی مطالب مشابه: افزایش کیفیت خدمات پس از فروش سایپا در سال 93 لزوم استاندارد سازی در ارائه خدمات امدادی 710 نمایندگی سایپا آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی بسته خدمات امداد 247 پایان طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا