1 خرداد 1393 شماره خبر: 122495 سخت گیری سایپا در انتخاب محصول مشترک سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: سایپا, محصولات, محصول, مدیران, همکاری, مدیرعامل, بازار, تولید, خواهد, کیفیت, معتبر, توسعه, انتخاب, گیریهای, استانداردهای, ایران،, مشتریان, نمایندگیها, مشترک, نمایندگیهای مطالب مشابه: طراحی پلت فرم جدید در سایپا تولید پنج محصول جدید سایپا در سال جاری توسعه صادرات محصولات سایپا به کشورهای اسلامی توسعه محصول، نقشه راه آینده صنعت خودرو است برنامهریزی برای تنوع و توسعه محصولات گروه خودروسازی سایپا ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن