17 فروردین 1394
شماره خبر: 139781

پرونده 380واحد صنفی متخلف البرز به تعزیرات حکومتی ارجاع شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

پرونده 380واحد صنفی متخلف البرز به تعزیرات حکومتی ارجاع شد


مدیر بازرسی و نظارت اصناف البرز گفت: در اجرای طرح ویژه نظارتی اقلام پرمصرف نوروزی ، پرونده 380 واحد صنفی متخلف این استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
رمضان رستمی افزود: طرح ویژه نظارتی اقلام پرمصرف نوروزی از15 اسفند ماه سال گذشته دراین استان به اجرا درآمد و تا 16فروردین ماه جاری ادامه داشت. وی خاطرنشان کرد که این متخلفان از مجموع دوهزارو 523 واحد صنفی مورد بازدید در استان شناسایی شدند. رستمی یادآورشد: ارزش ریالی این تخلفات یک میلیارد و 197 میلیون ریال برآوردشده است.
وی اظهار کرد: تنظیم و رصد بازار، برخورد قاطع با متخلفان، رعایت حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر نحوه عملکرد واحدهای صنفی از اهداف مهم اجرای این طرح است . رستمی درخصوص نحوه بازرسی افزود: در اجرای این طرح بیش از100 بازرس و ناظر افتخاری در کنار بازرسان سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی استان همکاری دارند. وی با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی تا 25 فروردین سال جاری ادامه دارد، اظهارکرد: در اجرای این طرح بر مراکز عرضه کالاهای ضروری از قبیل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و خدمات حمل ونقل مسافربری نظارت ویژه می شود. وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در سطح بازار، اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ...مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن های 5 –32218154 اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود