15 فروردین 1397
شماره خبر: 193362

ممنوعیت مصرف چای خارجی در سازمان جهاد کشاورزی

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

ممنوعیت مصرف چای خارجی در سازمان جهاد کشاورزی


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: مصرف چای خارجی و میوه وارداتی به‌منظور حمایت از کالای داخلی در سازمان جهاد کشاورزی ممنوع اعلام‌شده است.
سید مجید موسوی در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شعار سال جاری لازم است طبق فرامین مقام معظم رهبری حرکت کرده و‌ گام برداریم. وی افزود: کشور ایران در مباحثی که مربوط به بخش کشاورزی می‌باشد بسیار موفق عمل کرده است که ازجمله این موارد به دامداری، کشاورزی و صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی است که می‌توان با تقویت این موارد به جذب بخش خصوصی نیز دست پیدا کرد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ادامه داد: از اقدامات باید به‌گونه‌ای باشد تا بتوانیم بازار برای تولیدات خود داشته باشیم تا بخش خصوصی نیز با خیالی آسوده فعالیت و اقدام کند. موسوی یادآور شد: لازم است با ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی توان رقابت با محصولات خارجی را افزایش دهیم. وی تصریح کرد: باید فرهنگ‌سازی در جامعه به شکلی انجام شود تا مردم برای استفاده از تولیدات داخلی رغبت نشان دهند. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تأکید کرد: به‌منظور حمایت از کالای داخلی مصرف چای خارجی و میوه وارداتی در سازمان جهاد کشاورزی ممنوع اعلام‌شده است.
موسوی ادامه داد: اگر بتوانیم کالا و محصول باکیفیت داخلی تولید کنیم شاهد این خواهیم بود که مردم از محصولات خارجی استفاده نخواهند کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود