29 آذر 1402
شماره خبر: 297802

واگذاری بیش از ۵ هزار متر مربع از اراضی پارک علم و فناوری البرز به شرکت‌های دانش‌بنیان

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



رییس پارک علم و فناوری البرز از واگذاری ۵ هزار و پانصد متر مربع از اراضی این پارک به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
مهدی عباسی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ملی و استانی برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان البرز اظهار کرد: در مدت اخیر بخش خصوصی ۲۵۵ میلیارد تومان به ما کمک کرده است، طرح دیگری که در مدت اخیر پیگیری شده، واگذاری اراضی به شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است.
رییس پارک علم و فناوری البرز تصریح کرد: همچنین افتتاح اولین مرکز توسعه و تولید قراردادی (CDMC) صنایع غذایی در استان نیز افتتاح شده است. وی در ادامه گفت: ۵ هزار و پانصد متر مربع زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان واگذار شده و ما در حال پیگیری فاز دوم این طرح هستیم, این پروژه تبدیل به یکی از بزرگترین شهرک‌های فناوری کشور خواهد شد، امیدواریم این طرح‌ها بتواند با کمک نهادهای بالادستی به موفقیت ختم شود و برای جامعه علمی، دانش محور و صنعتی استان و کشور مثمرثمر باشد.
استان البرز میزبان رویداد جهانی حوزه نوآوری و فناوری در سال آینده
رییس پارک علم و فناوری البرز تصریح کرد: تلاش ما این بود که اولین مرکز مهارت استان را در میدان استاندارد رونمایی کنیم، یکی از خواهش‌های ما این است که از موازی کاری در استان به علت مجاورت با پایتخت جلوگیری شود تا بتوانیم به این برنامه‌ها نیز برسیم. درخواست دیگر ما این است که جلسه ای برای بحث‌ و بررسی و آسیب‌شناسی تشکیل شود.
وی با اشاره به جایگاه ویژه پارک علم و فناوری البرز در زیست بوم علم و فناوری کشور ، گفت: ما سال آینده میزبان زیست بوم علم و فناوری کشور هستیم و همچنین به احتمال فراوان میزبان نماینده جهانی حوزه نوآوری و فناوری نیز خواهیم بود و این همکاری و حمایت بیشتری برای استان می طلبد، لذا نیاز است جلسه ای برای اتخاذ تمهیدات مناسب برای این رویداد تشکیل شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود