6 مرداد 1403
شماره خبر: 308151

نشست اول از سلسله کارگاه‌های آموزشی قوانین و مقررات انبارداری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



نشست اول از سلسله کارگاه‌های آموزشی قوانین و مقررات انبارداری با حضور بیش از ۶۰ نفر از مدیران و کارشناسان شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

در این نشست که در روز چهارشنبه سوم مرداد در سالن اجتماعات شهید آیت الله رئیسی این منطقه برگزار شد، مدیرانی از ستاد قاچاق کالا و ارز البرز، اداره کل صمت و گمرک این استان و همچنین معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام و مدیران کل این حوزه حضور داشتند.بر اساس این گزارش، در این نشست به مدرسی سید مجتبی حسین پور کاشانی مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه و کارشناسان حوزه معاونت منطقه ویژه آقای متوسلیان الحق و خانم شفیعی محورهایی از جمله قوانین و مقررات بالادستی در حوزه انبارداری و قاچاق کالا، بازخوانی و ضوابط و مقررات ورود و خروج کالا از جمله صدور انواع قبوض انبار و رویه‌های مربوط به کمیسیون تعیین ارزش افزوده و گواهی تولید تشریح شدند. گفتنی است در انتهای نشست که به مدت چهار ساعت به طول انجامید، پرسش هایی از سوی صنعتگران طرح و چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان نیز مورد بررسی قرار گرفت.همچنین، در پایان این نشست، گواهینامه شرکت در این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.
لازم به ذکر است، این دوره، اولین جلسه از سلسله کارگاه‌های آموزشی قوانین و مقررات انبارداری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بوده و نشست‌های بعدی نیز در آینده نزدیک برای سایر شرکت‌های مستقر در این منطقه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود