18 مرداد 1403
شماره خبر: 308731

آیین برداشت خوشه‌های طلایی گندم مزرعه چالان طالقان

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



آیین برداشت خوشه‌های طلایی گندم مزرعه چالان طالقان با حضور دکتر کاظمینی مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری انجام پذ‌یرفت.
آیین برداشت خوشه‌های طلایی گندم مزرعه چالان طالقان با حضور مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیر محله و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مردم محله خسبان طالقان انجام پذ‌یرفت.
دکترکاظمینی ضمن حضور در جوار شهدای محلات طالقان و غبارروبی از مزار شریف آنها از روند اجرا، پیشرفت و بهره‌برداری از پروژه‌های اجتماعی فرهنگی و خدماتی محله خسبان بازدید بعمل آورد.
مدیرکل اجتماعی استانداري البرز یکی از اقدامات مهم مردمی در قرارگاه اجتماعی در شهرستان طالقان احیا و کاشت گندم دربیش از ۷۰ هکتار از زمین‌های این محله بوده است . همچنین تحقق یکی از خواسته های دیرینه مردم در خصوص جابجایی تیرهای مزاحم برق و مخابرات در معابر محله و ایجاد ۳۶۰ نقطه روشنایی و راه‌اندازی پایگاه بهداشت و سلامت در محله نام برد . کاظمینی ضمن بازدید پروژه‌ها و اقدامات به عمل آمده و اجرای مصوبات قرارگاه اجتماعی در این محله در جمع مردم بزرگوار طالقان از تلاش‌های استاندار محترم و رئیس قرارگاه اجتماعی استان و دستورات ایشان مبنی بر اجرای خواسته‌های مردم بزرگوار این خطه و فرماندار محترم طالقان به عنوان رئیس قرارگاه اجتماعی شهرستان طالقان و کلیه عوامل و دستگاه‌های خدمت‌رسان در اقدام فوری و به موقع خود و به خصوص پیگیری و تلاش مدیر محترم محله خسبان تقدیر و تشکر کرد .کاظمینی مهم‌ترین اقدامات صورت پذیرفته توسط قرارگاه اجتماعی در محله خسبان طالقان را به شرح ذیل اعلام کردند؛
-اجرای پروژه لوله کشی به منظور انتقال آب شهرک به محله خسبان به طول 3 کیلومتر
-مرمت اساسی،مقاوم سازی و بهره برداری از خانه بهداشت محله.
-برگزاری کلاس های مهارت آموزی در رشته خیاطی برای بیش از ۵۰ نفر از بانوان محله و هماهنگی جهت برگزاری دوره های دیگر و تهیه چرخ های خیاطی برای بانوان نیازمند.
- مرمت و لایروبی کامل رودخانه، اسکندره ، لات به طول 4 کیلومتر و همچنین لایروبی نهرهای جاری در سطح محله
- زیباسازی و آسفالت و تعریض و جدول بندی ورودی جاده اصلی خسبان جزینان
-احداث ساختمان چندمنظوره فرهنگی و خدماتی ، توسعه جایگاه و تراس بندی مزار بهشت صالحین و دیوار چینی قطعه
-انتقال 2200 متر لوله به مناطق صعب العبور و اضافه نمودن چشمه های کوه برای آب شرب و تحویل 300 متر لوله برای انهار کشاورزی
-تعویض کامل شیروانی مسجد، کاشیکاری ورودی و تعمیرات اساسی آشپزخانه و آغاز عملیات تخریب و بازسازی حسینیه مجاور مسجد.
- مخلوط ریزی کامل کوچه ها و رفع موانع و مقدمات ساخت پل ارتباطی بر روی مسیر اصلی رودخانه.
-بزرگداشت مراسمات مذهبی و ایام الله در مسجد و حضور پرشور مردم در این مراسمات

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود