16 مهر 1403
شماره خبر: 311790

برگزاری نخستین رویداد تبادل فناوری صنایع آرایشی بهداشتی و شوینده

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برگزاری نخستین رویداد تبادل فناوری صنایع آرایشی بهداشتی و شوینده استان البرز خبر داد.
دکتر حمیدرضا عقاب نشین با بیان این مطلب افزود : در راستای آشنایی واحدهای صنعتی با فناوری‌های روز دنیا و استفاده واحد‌های صنعتی از دانش فناورانه شرکت های دانش بنیان ،نخستین رویداد تبادل فناوری صنایع آرایشی بهداشتی و شوینده با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و با همکاری خوشه آرایشی بهداشتی استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این گروه شامل دو گروه می باشند ،ادامه داد: گروه اول متقاضیان فناوری یا واحدهای تولیدی و صنعتی و گروه دیگر فناوران یا شرکت‌های دانش بنیان یا پژوهشگاه‌هایی که در زمینه آرایشی بهداشتی و شوینده فعالیت می‌کنند، هستند که با انتقال دانش و تجربیات خود می‌توانند به رفع نیازهای فناورانه صنایع کمک کنند.
عقاب نشین اظهار کرد : مهم‌ترین هدف برگزاری این رویداد همرسانی بین فناوران و متقاضیان فناوری است تا بتوانیم به ارتقای سطح محصولات از نظر کیفی و همچنین ایجاد و تولید محصولات جدید کمک کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه فناوران می‌توانند به واحدهای متقاضی برای فرموله کردن یا ایجاد یک محصول جدید مبتنی بر دانش فنی در واحدهای تحقیق و توسعه آنها کمک کنند ،خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد گامی مهم در راستای دانش بنیان کردن شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در زمینه مواد آرایشی بهداشتی و شوینده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود