21 دی 1392
شماره خبر: 113628

نقشه راه ستاد دهه فجر در استان البرز ترسیم شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نقشه راه ستاد دهه فجر در استان البرز ترسیم شد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در جمع مدیران کل دستگاه های اجرایی و اعضای کمیته ستاد دهه فجر استان ضمن آنکه راهبردها و نقشه راه مدیران را در پربار تر برگزار شدن برنامه های این ایام ترسیم کرد؛ گفت: تمامی برنامه های این دهه باید تجلی از حماسه اقتصادی باشد و از تبلیغات بی ثمر و بی محتوا باید پرهیز شود.
صبح امروز در نخستین روز از هفته جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به منظور هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر در دفتر امام جمعه کرج گرد هم آمدند. این اولین جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دهه فجر در استان بود و هر یک از مدیران حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود به منظور هر چه پر باتر برگزار شدن برنامه های این دهه پرداختند. نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در فصل الخطاب و رهنمودهای خود ضمن آنکه نقش انقلاب اسلامی را در تاریخ ایران معاصر مورد اشاره قرار داد در جمع مدیران استان، پیرامون محورهای متعدد سخن به میان آورد نخستین تأکید وی، ضرورت تبیین نقش و جایگاه مقام معظم رهبری در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی بود. امام جمعه کرج در این رابطه گفت: یکی از نکاتی که تا کنون کم تر به آن پرداخته شده است، نقش و جایگاه مقام معظم رهبری در بارور شدن درخت انقلاب اسلامی بوده است. این ایام بهترین فرصت است تا اقشار مختلف مردم به تبیین این جایگاه بپردازند.
پرهیز از اقدامات جزیره ای دستگاه ها در دهه فجر/ تشکیل کمیته ارتباط بین دستگاهی در جشن های انقلاب
نماینده ولی فقیه در استان البرز در محور دوم سخنان خود پرهیز از اقدامات جزیره ای از سوی دستگاه ها را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز هر گونه اقدامات جزیره ای در برنامه های مهم این دهه می بایست کمیته « ارتباط بین دستگاهی» به منظور برگزاری جشن های انقلاب در استان تشکیل شود.
دستگاه ها در ایام دهه فجر موج ایجاد کنند
حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی که در جمع مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مقامات نظامی انتظامی سخن می گفت؛ ادامه داد: دستگاه مکلف اند در راستای وظایف ذاتی خود موجی از برنامه های متعدد فرهنگی و هنری ایجاد کنند. وی با اشاره به مصداقی در این خصوص یادآور شد: همانگونه که در خلق یک نماد برای استان از مشارکت مردمی بهره مندی شویم این ایام نیز باید مشارکت مردم، ساری و جاری در برنامه ها باشد. امام جمعه کرج تصریح کرد: اقدامات جزیره از سوی دستگاه ها موجب می شود تا مجموع کار به نحو مطلوبی دیده نشود.
شعار سال

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود