13 شهریور 1393
شماره خبر: 128655

70 درصد شکایات مردم در واحدهای مشاوره پلیس البرز به سازش می انجامد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

70 درصد شکایات مردم در واحدهای مشاوره پلیس البرز به سازش می انجامد


فرمانده انتظامی استان البرز، نقش واحدهای مشاوره در کاهش اختلافات موثر است ، گفت : 70 درصد شکایات مردم در این واحدها به صلح و سازش ختم می شود.
سرهنگ ˈ بخشعلی کامرانی صالح ˈافزود: تمام کلانتری های استان البرز دارای واحدهای مشاوره هستند که ماهانه تعداد قابل توجهی پرونده دراین واحدها رسیدگی می شود.
وی ادامه داد: فعالیت مراکز مشاوره در کلانتری ها موجب شده علاوه بر صلح و سازش از ورود تعداد زیادی پرونده به مراکز قضایی جلوگیری شود. کامرانی صالح گفت: با کاهش میزان ورودی پرونده ها ، دستگاه قضایی فرصت بهتری برای رسیدگی به سایر شکایات پیدا می کند. فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به برنامه های این فرماندهی برای پیشگیری از وقوع جرائم ، افزود: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با کمک واحدهای مشاوره نسبت به آگاهی بخشی به مردم گام برمی دارد. وی اظهار کرد: در واحدهای مشاوره نیروی انتظامی ، کارشناسان اقدامات لازم را در زمینه پیشگیری از جرائم به عمل می آورند و فعالیت این واحدها با استقبال مردم همراه شده است. کامرانی صالح گفت: همچنین روسای کلانتری های استان با حضور در مساجد و مکان های عمومی به مردم آگاهی بخشی می کنند. وی با اشاره به تغییر برخی جرائم اجتماعی در کشور و استان البرز افزود: بخشی از جرائم به حوزه مجازی تغییر یافته که پلیس فتا در این عرصه وارد عمل شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود